سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره وضعیت این روزهای تیم فوتسال گیتی پسند به سوالات مختلف پاسخ داد.

به گزارش واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، رضا لک سر مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: طبق برنامه هایی که از شروع کار تا آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا در نظر گرفته شد انجام 4 بازی دوستانه ضرورت داشت، این بازیها به منظور هماهنگی و ارزیابی بازیکنان انجام میگیرد که با اشراف به نقاط قوت و ضعف در فرصت باقی مانده به بازیهای آسیایی ، تیمی بدون مشکل را راهی مسابقات کنیم بر همین اساس از دو تیم شهرداری ساوه و شرکت حفاری دعوت کردیم تا با حضور در اصفهان بازیهای دوستانه ای را انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر باشگاهها و همچنین شروع دیر هنگام رقابت های لیگ برتر ، بسیاری از تیم ها به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده و در شرایطی که مقابل تیم گیتی پسند صف آرایی کنند، قرار نداشتند به همین دلیل تنها به بازی با دو تیم اکتفا کردیم از سوی دیگر فرصت زمانی اندکی که در دست بود اجازه هماهنگی با تیم های خارجی را برای انجام بازی های تدارکاتی به ما نمی داد به همین دلیل قرار بر آن شد تا اردو و همچنین بازیهای تدارکاتی در ایران و با رقبای داخلی انجام گیرد، البته در صورتی که خواهان رویارویی با گزینه های خارجی بودیم باشگاه شرایط را برای تحقق این امر بوجود می آورد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث صرف نظر از انجام بازیهای دوستانه با کشورهای خارجی شد، رویارویی با رقبای آسیایی مان در دور مقدماتی بود.با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم حریفان ما در نخستین بازیها را تنها حریف تدارکاتی خود می بینم و با روبه رویی با آنها در اوج آمادگی به مراحل بعدی صعود خواهیم کرد.

لک در ادامه بیان داشت:قرار گرفتن در برابر شهرداری ساوه فرصت خوبی را برایم فراهم کرد تا تیم را در موقعیت ها مختلف بسنجم و دید روشنی نسبت به کار آیی مان داشته باشم.در این دیدار بازیکنان ما با توجه به فشاری که در اردوی کیش متحمل شدند نتوانستند با شادابی به رقابت بپردازند که این امر طبیعی و قابل پیش بینی بود اما به نکته ای که مد نظرم بود،‌رسیدم.

در دو بازی تدارکاتی بازیکنان بازی کاملاً متفاوتی را از خود به نمایش گذاشتند و همین امر معایبمان را جلوه داد تا در فرصت باقی مانده به رفع آنها بپردازیم.البته حضور مهره های حرفه ای در تیم ما را در موقعیت ایده آلی قرار داده زیرا درک فنی بالای این افراد باعث شده نکته های تاکتیکی و فنی در ذهنم را در کوتاه ترین زمان متوجه و عملی کنند تا در شرایط مختلف قابلیت های تیم و سرعت واکنش بازیکنان را محک بزنیم. در جایگاه خوبی ایستاده ایم اما تا نقطه مورد نظر فاصله زیادی داریم که با توانایی بازیکنان در زمان باقی مانده به بهترین شرایط خواهیم رسید.

*حضوری شایسته نام ایران خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطر نشان کرد: فوتسال کشورمان در رده ی نخست آسیا قرار دارد این مهم باعث شده که نمایندگان ایران نیز در تمام رقابت های بین المللی به عنوان شانس نخست قهرمانی دیده شوند، که این موضوع مسئولیت ما را برای حضوری شایسته در جام باشگاه های آسیا سنگین می کند ما نه برای باشگاه گیتی پسند بلکه برای دفاع از عنوان قهرمانی ایران در این ورزش عازم ژاپن می شویم.

در مدت 28 روزی که تمرینات خود را آغاز کردیم بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به وضعیت مطلوبی برسند و در تمام 40 جلسه تمرینمان تفکر بازیکنان به کسب عنوان قهرمانی و عملکردی شایسته نام ایران معطوف شد، تیم درک کرده که باید در رقابت ها بدرخشد و همین امر مسیرمان را برای رسیدن به هدف آسان می کند.

لک اضافه کرد: ما با عنوان مدافع قهرمانی به مصاف حریفان می رویم در صورتیکه قادر به از سد راه برداشتن رقبا و قهرمانی در کشور میزبان باشیم، کمک بزرگی به فوتسال کشورمان کرده و گام رو به جلویی بر میداریم تا کنون تمام حاشیه ها و مشکلات را از تیم دور نگه داشته ام تا با ذهنی آزاد و جسمی آماده برای درخشش ایران در آسیا رقابت کنیم. در این راستا مسئولان باشگاه برای فراهم آوردن برترین شرایط از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، اردو، تمرینات، بازیهای تدارکاتی و همچنین شرایط اسکان بازیکنان با نظم و بدون مشکل پیش رفته البته کاستی ها همیشه وجود داشته اما مسئولان سعی در رفع آنها دارند

*طیبی در ایران بماند، گیتی پسندی است

وی در خصوص وضعیت حسین طیبی گفت: طیبی در طی برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا گیتی پسند را همراهی می کند در صورتیکه شرایط برای حضورش در روسیه فراهم شود که اجازه خروج وی از تیم صادر می شود اما در صورتیکه این بازیکن بخواهد در ایران ورزش حرفه ای خود را ادامه دهد، باید در گیتی پسند بازی کند به عنوان سرمربی اجازه جدایی اش را از تیم نمی دهم.

*ابطحی استاد کار با جوانان است

لک در خاتمه خاطر نشان کرد: سفر شهرداری ساوه به اصفهان در جهت هماهنگی بازیکنان ما بود اما این دیدار فواید زیادی نیز برای این تیم ساوه ای داشت، این تیم با تفکر ابطحی با نیروهای جوان و بومی شکل گرفته، جوانانی که باتوجه به عملکردشان آینده درخشانی در پیش رو دارند. دوندگی و قدرت فیزیکی بازیکنان کمک بسیار زیادی برای تیم ما بود ،البته حضور ابطحی در کادر فنی شهرداری ساوه همین انتظار را ایجاد می کرد زیرا وی مربی با تجربه ایست و می توان گفت استاد کار با جوانان است. برای وی و تیمش آرزوی موفقیت می کنم و از مدیریت و مجموعه باشگاه شهرداری ساوه که به منظور آمادگی گیتی پسند به اصفهان آمدند کمال تشکر را دارم.