تیم هندبال گیتی‌پسند در مهم‌ترین بازی هفته پایانی نیم‌فصل اول به‌مصاف مس کرمان می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در هفته یازدهم و بازی پایانی نیم‌فصل اول لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم هندبال گیتی‌پسند ساعت ۱۶ روز _دوشنبه سی‌ام بهمن‌ماه_ در کرمان مقابل مس صدرنشین صف‌آرایی می‌کند.

تیم هندبال گیتی‌پسند پس از برتری دراماتیک مقابل سپاهان در دربی اصفهان، حالا به‌دنبال متوقف کردن مس کرمان است که تاکنون همه بازی‌های خود را پیروز شده اما هنوز به سد محکم شاگردان کیوان صادقی برخورد نکرده است. از همین‌رو تقابل گیتیزن‌ها و لاله‌های نارنجی به‌شدت حائزاهمیت و جذاب خواهد بود.

گیتیزن‌ها با ۸ پیروزی، یک تساوی و یک شکست با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و درصورت غلبه‌بر مس کرمان، می‌توانند نتایج‌شان در بازی‌های فینال‌گونه اخیر را درخشان به اتمام برسانند.

این در شرایطی است که گیتی‌پسند در سه‌بازی قبلی خود بدون خط‌زن بازی کرده است و با ۹ مصدوم پای به مسابقه می‌گذاشت و همچنان هم این روند برای گیتیزن‌ها با چند غایب بزرگ و نبود خط‌زن ادامه دارد اما شاگردان کیوان صادقی با غیرت و تعصب جای بازیکنان مصدوم را پر کردند و همه‌جوره برای پیروزی از جان مایه گذاشته‌اند.