به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _۲۵ بهمن‌ماه_ از ساعت ۱۶ در یزد به مصاف شهداب رفت که این دیدار جذاب با نتیجه سه بر دو به سود یزدی‌ها به پایان رسید.

ست اول: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما هرچه از بازی گذشت شهداب یزد عملکرد بهتری داشت و پیش افتاد، سرمربی گیتی‌پسند تایم استراحت گرفت و گیتیزن‌ها با به تساوی کشاندن بازی جلو افتادند و به امتیاز ۲۰ رسیدند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع اصفهانی‌ها به پایان رسید.

ست دوم: این ست با امتیاز گیری شهداب آغاز شد، اما در ادامه دو تیم بازی پایاپایی ارائه دادند، گیتی‌پسند دو امتیاز عقب افتاد و عقیلی تایم استراحت گرفت. گیتیزن‌ها با یک عملکرد خیلی خوب به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتی‌پسند به پایان رسید.

ست سوم: دو تیم در این ست هم پایه یکدیگر پیش آمدند، شهداب سه امتیاز پیش افتاد و گیتیزن‌ها تایم استراحت گرفتند، یزدی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود شهداب تمام شد.

ست چهارم: پس از اینکه تا دو تیم پایاپای پیش آمدند، گیتی‌پسندی ها با عملکردی خوب جلو افتادند، اما شهداب به بازی برگشت و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع خود تمام کرد تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

ست پنجم: بازی در امتیاز ۷ به تساوی کشیده شد، شهدابی‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند، گیتیزن‌ها با جبران امتیازات از دست رفته بازی را به تساوی کشاندند، اما در نهایت این شهداب بود که با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید.