شاگردان کیوان صادقی در یکی از بزرگ‌ترین جدال‌های فصل لیگ برتر هندبال میزبان سپاهان خواهند بود.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته دهم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران روز _چهارشنبه بیست‌وپنجم بهمن_ پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی تیم هندبال گیتی‌پسند باید از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در سالن شهیدسجادی اصفهان به‌مصاف سپاهان برود.

تیم هندبال گیتی‌پسند که هم‌اکنون با هفت پیروزی، یک تساوی و فقط یک شکست با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد به‌دنبال پیروزی در دربی اصفهان است تا مجددا خودش را به صدر جدول نزدیک کند. گیتیزن‌ها در هفته نهم مقابل نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون و در جدالی که اتفاقات داوری، رفتارهای ناپسند تماشاگران کازرون و مصدومیت سعید علوی منجر به شکست آن‌ها شد نخستین باخت فصل را متحمل شدند و حالا تنها هدف شاگردان کیوان صادقی پیروزی مقابل سپاهان و جبران آن بازی است.

سپاهان به‌عنوان قهرمان دوره گذشته با دو امتیاز کمتر نسبت به گیتی‌پسند در جایگاه چهارم قرار دارد و البته جذابیت‌های دربی اصفهان نیز تاثیر فراوانی بر سبک بازی گیتیزن‌ها مقابل طلایی‌پوشان خواهد گذاشت‌ تا شاگردان کیوان صادقی که این فصل بدشانسی‌های زیادی درخصوص اتفاقات داوری و مصدومیت‌ها داشته‌اند به هشتمین پیروزی فصل خود برسند و با روحیه مضاعف به استقبال چهارمین فینال خود در نیم‌فصل اول مقابل مس کرمان بروند.