به گزارش روابط عمومی باشگاه ، هیات فوتبال استان اصفهان با ارسال پیامی قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

احتراماً کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور فصل مسابقاتی 1403-1402 توسط تیم گیتی پسند اصفهان که به راستی لایق این عزیزان بود را به مردم و جامعه ورزش دوست استان اصفهان و هواداران این تیم تبریک عرض مینماییم. این موفقیت در سایه تلاش و برنامه ریزی بی وقفه مربیان ، بازیکنان و دست اندرکاران این تیم و حمایت بی دریغ مدیران آن باشگاه محترم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی میتواند در همه عرصه ها از جمله ورزش ما را به قله پیروزی رهنمون سازد. امید است این موفقیت ها همواره تداوم یاید.

حمید رضا دادخواه 

دبیر کل هیئت فوتبال استان اصفهان

 

همچنین شرکت چشمه ناز یکی از حامیان باشگاه با ارسال پیام تبریکی قهرمانی گیتی پسند را تبریک گفت

قائم مقام محترم باشگاه گیتی پسند

جناب آقای عراقی زاده

بدینوسیله  کسب زود هنگام پنجمین عنوان مقام اول که مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بشمار می آید را به شما و تیم یک دست و جوان ، کادر فنی ، دست اندرکاران و همراهان آن باشگاه محترم تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

بی شک ثبت این قهرمانی تاریخی نشان از داریت ، تدبیر و برنامه ریزی حضرتعالی و کلیه مدیران و حامیان مجموعه محترم گیتی پسند را دارد . موفقیت روز افزون شما را در مسابقات پیش رو در عرصه آسیایی و جهانی آرزو داریم.

محمد حسین ایزدی

مدیر عامل شرکت چشمه ناز

 

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه نیز در پیامی قهرمانی گیتی پسند را به مدیران و خانواده گیتی پسند تبریک گفت.

جناب آقای عراقی زاده

قائم مقام محترم باشگاه گیتی پسند

با سلام

احتراماً بر خود واجب می دانم کسب این موفقیت بزرگ را به خانواده گیتی پسند خصوصاً کادر مدیریتی آن باشگاه آقایان جنتی و عراقی زاده  تبریک و شادباش عرض نمایم.

مهندس باقری

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه