به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز در هفته بیستم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _ ۱۸ بهمن‌ماه_ در سالن مخابرات اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

در ادامه صحبت‌های سرمربی و بازیکنان تیم‌های گیتی‌پسند و نیان الکترونیک مشهد را می‌خوانید:

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند:
بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند، هر آنچه از آن‌ها خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند و توانستیم با امتیاز کامل از این دیدار خارج شویم. از این هفته به بعد کار ما در لیگ برتر والیبال سخت می‌شود، هفته آینده با شهداب یزد بازی داریم که تیم پر مهره‌ای است، خوب تمرین می‌کنیم تا نتیجه هم بگیریم.

شاهین توانا لیبرو تیم والیبال گیتی‌پسند:
بازی سختی هفته گذشته مقابل طبیعت داشتیم که به خوبی ریکاوری و آنالیز داشتم و موفق شدیم نیان الکترونیک را هم شکست دهیم.
هفته آینده بازی مشکلی مقابل شهداب با تماشاگرانش داریم، امیدوارم با تلاش بازیکنان و آنالیز کادرفنی این دیدار راهم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

یوسف کاظمی قدرتی زن تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد:
این پیروزی را به تیم والیبال گیتی‌پسند تبریک می‌گویم، امیدوارم جایگاه خود را تثبیت کرده باشند. در دو ست اول عملکرد خوبی داشتیم و گیتی پسند خواب بود، خودمان باعث شدیم گیتی پسند زنده شود. برای پیروزی در این دیدار امید داشتم، اما نمودار صعودی امتیازات ما باعث افت روحی و روانی شد. در کل نیم فصل دوم به دلایل مختلف خوب نبودیم، مصدومیت ها باعث شد تیم از حالت عادی بیرون بیاید. گیتی پسند بازیکنان خوبی از جمله امیرحسین ساداتی را دارد که امیدوارم در پلی آف نتیجه خوبی کسب کنند.