به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز در هفته بیستم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _ ۱۸ بهمن‌ماه_ در سالن مخابرات اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست اول: بازی با امتیاز گیری نیان الکترونیک آغاز شد، گیتیزن‌ها ۴ امتیاز عقب افتادند و سعید عقیلی تایم استراحت گرفت. مشهدی‌ها به امتیاز ۱۵ رسیدند. بازیکنان گیتی‌پسند اختلاف امتیاز را
کاهش دادند، بازی در امتیاز ۱۸ به تساوی کشیده شد. گیتی‌پسند به امتیاز ۲۰ رسید و سرمربی مشهد تایم استراحت گرفت. دو تیم در امتیازات پایانی پایاپای پیش می‌روند، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود گیتی‌پسند تمام شد.

ست دوم: در این ست دو تیم پایاپای پیش رفتند، نیان یک امتیاز جلو افتاد و عقیلی تایم استراحت گرفت. هیچ تیمی اختلاف امتیازی بیشتر از یک عدد نمی‌تواند ایجاد کند و دو تیم کاملا هم پایه یکدیگر پیش می‌روند. بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی کشیده شد، نیان الکترونیک تایم استراحت گرفت. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع قرمزپوشان اصفهانی تمام شد.

ست سوم: شاگردان عقیلی این ست را پر قدرت شروع کردند و پیش افتادند، اختلاف امتیاز برای گیتی‌پسند به عدد ۴ رسید و نیان تایم استراحت گرفت. قرمزپوشان اصفهانی کم نیاوردند اختلاف امتیاز را دوبرابر کردند. بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی رسید و درنهایت نیان الکترونیک این ست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود تمام کرد.

ست چهارم: این ست را گیتی‌پسند خوب شروع کرد و به امتیاز ۱۵ رسید، بازی خوب گیتی‌پسندی‌ها ادامه داشت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.