تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته نهم لیگ برتر باید روز جمعه به‌مصاف نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون برود.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم از سی‌وششمین فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم هندبال گیتی‌پسند باید روز _جمعه بیستم بهمن_ از ساعت ۱۶ در کازرون مقابل تیم نیروی‌زمینی شهیدشاملی بایستد و یک جدال سخت و مهم را به‌انجام برساند.

تیم هندبال گیتی‌پسند در نخستین بازی‌اش پس از اتمام دومین تعطیلی مسابقات لیگ برتر یک‌شنبه هفته جاری در خانه پذیرای سپاهان‌نوین بود و همشهری‌اش را با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ شکست داد تا هفتمین پیروزی متوالی شاگردان کیوان صادقی در هفته هشتم رقم بخورد.

گیتیزن‌ها برای تداوم بالانشینی و عبور از مس کرمان، امیدوار هستند در کازرون تیم خوب نیروی‌زمینی شهیدشاملی را از پیش‌رو بردارند تا درصورت توقف یا شکست احتمالی مس کرمان، جایگاه این تیم را در صدر جدول تسخیر کنند. آن‌هم در شرایطی که شاگردان کیوان صادقی فرصت کمی برای ریکاوری داشتند و باید به کازرون سفر کنند.

تقابل با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون اولین فینال از سه فینال سخت گیتی‌پسند در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول است و پس از جدال با این تیم، باید دو دیدار سرنوشت‌ساز با سپاهان اصفهان و مس کرمان انجام دهد که می‌تواند تاحدود زیادی تکلیف قهرمان فصل را هم مشخص کند‌ و شاگردان کیوان صادقی باجدیت برای سربلندی در همه بازی‌های آتی تلاش خواهند کرد و همدل خواهند بود.