به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر والیبال چهارشنبه _ ۱۸ بهمن‌ماه_ در سالن مخابرات اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد است.
گیتیزن‌ها هفته گذشته در اسلامشهر مقابل طبیعت به میدان رفتند که در یک بازی هیجان انگیز با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند و در حال حاضر با کسب ۱۲ برد، ۷ شکست و ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.
شاگردان عقیلی در اواخر دور رفت بود که پنج شکست متوالی به دست آوردند و تا رده ششم جدول پایین آمدند، در حالی که خیلی از اهالی والیبال فکر می‌کردند این تیم در همین جای جدول یا رده‌های پایین تر باقی می‌ماند، اما قرمزپوشان اصفهانی با تمرین و تلاش امتیازات از دست رفته دور رفت را در دور برگشت جبران کردند و دوباره جز مدعیان بالای جدول قرار گرفتند.
تیم والیبال گیتی‌پسند اگر بتواند سه امتیاز بازی با نیان الکترونیک را کسب کند، در صورت باخت شهداب یزد در رده دوم جدول قرار می‌گیرد.
تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در هفته نوزدهم میزبان پیکان بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا این تیم با ۶ پیروزی، ۱۳ شکست و ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار بگیرد. مشهدی‌ها که جایگاه خوبی در جدول ندارند، در بازی‌های گذشته خود نشان دادند برای پیروزی و رسیدن به رده‌های بالا تر در جدول تلاش می‌کنند که این موضوع باعث افزایش انگیزه آن‌ها مقابل گیتی‌پسند می‌شود.
نماینده اصفهان در دور رفت در مشهد سه بر دو نیان را شکست داد و این هفته به دنبال دبل شکست این تیم با استفاده از امتیاز میزبانی است.