به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند _چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه_ در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان مقابل پاس به میدان ‌رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود گیتی‌پسند تمام شد.

ست اول: این ست را گیتی‌پسند با قدرت شروع کرد و چند امتیاز پیش افتاد، در ادامه گرگانی‌ها که به شرایط بازی مسلط شدند نتیجه را به تساوی کشاندند. شاگردان عقیلی با بازی خوب به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتیزن‌ها تمام شد.

ست دوم: ست دوم را پاس گرگان خوب شروع کرد و ۴ امتیاز پیش افتاد، اما در ادامه سرویس‌هاس خوب امیرحسین ساداتی باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. دو تیم بازی خوبی ارائه دادند، اما در نهایت این ست با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به نفع گیتی‌پسند به پایان رسید.

ست سوم: این ست را دو تیم پایاپای پیش بردند، شاگردان عقیلی با بی دقتی امتیازاتی از دست دادند تا گرگانی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این ست را به نام خود تمام کنند.

ست چهارم: بازیکنان گیتی‌پسند که برای کسب امتیاز کامل پا به میدان گذاشته بودند، ست چهارم را با قدرت شروع کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند.