سعید احمد‌عباسی پس از بازی با مقاومت البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بازی جذاب و حساس بود، هر تیمی جلوی گیتی‌پسند بازی می‌کند انگیزه زیادی دارد.

وی افزود: چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت ندارند بازی اول برای هر تیمی سخت است، توانستیم با تجربه بازیکنان پیروز از زمین خارج شویم و 3 امتیاز هفته اول که اهمیت زیادی داشت را کسب کنیم؛ در هفته‌های اول هماهنگی که تیم در تمرینات دارد را نمی‌تواند در بازی ارائه دهد، هفته به هفته بهتر می‌شویم و به سمت قهرمانی حرکت خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به بازیکنان جدید تصریح کرد: برخی بازیکنان که به ما اضافه شدند قبلاً در گیتی‌پسند حضور داشتند و در کل بازیکنان سطح بالایی دارند و در هفته‌های آینده بازی بهتری انجام خواهیم داد.

احمد‌عباسی در مورد داوری و کارت زردی که دریافت کرد هم گفت: داوری امروز از سطح بالایی برخوردار نبود، امیدوارم در بازی‌های بعدی آنگونه که حق است سوت زده شود.

وی در خصوص تمدید قرار‌داد دیرهنگام خود بیان داشت: پیشنهاد خاصی نداشتم اما مشکلات شخصی داشتم که حل شدند؛ بین من و باشگاه اتفاقی رخ نداد و با گیتی‌پسند تمدید کردم.

*فرقی ندارد من یا سپهر محمدی در دروازه باشد

سید‌حسین حسینی پس از دیدار گیتی‌پسند و مقاومت البرز، در مورد بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، بازیکنانمان در نیمه اول بدنشان سنگین بود اما در نیمه دوم توانستیم به بهترین حالت خود برسیم و بازی را در دست بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه پس از چندین سال مجدد درون دروازه قرار گرفته و جایگزین سپهر محمدی شده گفت: من چندین سال است که با سپهر محمدی هستم، خیلی چیز‌ها از هم یادگرفته‌ایم و فرقی ندارد که من یا وی درون دروازه باشیم، مهم پیروزی تیم است که توانستیم به آن دست یابیم.

دروازه‌بان گیتی‌پسند درمورد آینده این تیم گفت: ما امسال تغییرات زیاد و بسیار خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم، هنوز بدن بازیکنان خسته است و با گذشت زمان قطعاً به بهترین حالت تیمی خواهیم رسید؛ این تیم برای قهرمانی بسته شده است و همه با هم متحد خواهند بود تا به قهرمانی برسند.

حسینی در پایان، در مورد تکرر حضورش در گیتی‌پسند اذعان داشت: من 7 سال است در این تیم هستم، قطعا آرزوی همه است که در گیتی باشند، پیشنهادات زیادی داشته‌ام، اما خودم همیشه دوست داشتم در تیم‌های بزرگ حضور داشته باشم.

*نتوانستیم توقع هواداران را برآورده کنیم

مهران عالیقدر پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر مقاومت البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بعد از تمرینات بسیار بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، بازی برای هر دو تیم سخت بود و نتوانستیم توقع هواداران را برآورده کنیم.

وی افزود: امیدوارم از بازی‌های آینده طوری بازی کنیم که شایسته گیتی‌پسند است البته تیم حریف هم بسیار خوب بود؛ مقاومت می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرد.

بازیکن تیم گیتی‌پسند در خصوص گلزنی خود گفت: گل زدن در فوتسال هنر زیادی نیست، بازیکن می‌تواند در هر صحنه‌ای گل بزند اما از بازیکنان تشکر می‌کنم؛ دو اردوی سنگین داشتیم و کسب 3 امتیاز در بازی اول بسیار مهم بود.

عالیقدر با اشاره به ادامه لیگ تصریح کرد: گیتی‌پسند یک تیم پر‌افتخار است، این تیم از ریشه یک تیم قهرمان است البته همه تیم‌ها امسال خوب هستند و بازی‌ها هم پلی‌آف برگزار می‌شود و شرایط برای قهرمانی سخت‌تر است؛ هدف گیتی‌پسند مشخص و قهرمانی است و تلاشمان را می‌کنیم به هدف باشگاه و کادر فنی برسیم، البته از بازی اول صحبت در این مورد سخت است.