مسعود کیان‌فر پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشتیم، اظهار کرد: میانگین سن بازیکنان ما ۲۰ سال است، به‌غیر از بازیکنان آزاد همه سرباز هستند و در این دیدار فراتر از چیزی که از آن‌ها انتظار داشتیم بازی کردند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به اینکه بازی  قشنگی بود، افزود: به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم. برخلاف اینکه به‌نظر می‌رسد مسابقات امسال هیجان ندارد اما به دلیل پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف، کسب امتیاز و نتیجه امسال خیلی سخت‌تر از سال گذشته است. به نظر من مسابقات لیگ امسال قشنگ‌تر از سال گذشته است.

کیانفر در مورد داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود. البته در دو، سه صحنه خیلی راحت داور سوت می‌زد که کار داوری است و ما نمی‌تواتیم دخالت کنیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه تا پایان فصل نتایج تیم‌تان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: با بازیکنان جوانانی که در اختیار داریم ادعایی نداریم و فقط آمده‌ایم تا فوتسال خوبی بازی کنیم و از آبروی فوتسال کرج دفاع کنیم. بازی به بازی بهتر می شویم. به‌هر حال بازی اول بود و بازیکنان کمی در زمین گیج بودند. اما احساس می‌کنم هفته به هفته بهتر می‌شوند.