به گزارش پایگاه خبری باشگاه،مراسم اختتامیه ورزش کارکنان گروه صنایع گیتی پسند ظهر امروز با حضور مدیران و کارکنان منتخب گروه برگزار شد.
در این مراسم که به میزبانی شرکت آتی لوله سپاهان برگزار شد جوایز نفرات برتر مسابقات مدیران و کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در سال 1400 اهدا شد.
در ابتدا سید وحید شریعت مدیر شرکت آتی لوله سپاهان ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و تبریک ولادت حضرت علی (ع) گفت :بدون شک فعالیت های چشمگیر باشگاه در فعالیت های ورزشی گروه بی تاثیر نیست و باید به تمام دست اندرکاران باشگاه گیتی پسند خسته نباشید و خدا قوت گفت.
وی افزود خوشبختانه امروز نیز شاهد اختتامیه جشنواره خلاقیت گروه صنایع گیتی پسند هستیم که باید بابت این حرکت جدید نیز در گروه قدردان دست اندرکاران باشیم.
حاج علیرضا جنتی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند سخنران دیگر این مراسم بود و اظهار داشت: نگاه ویژه ای به ورزش کارکنان و خانواده های آنان داریم، خوشحالیم در این مجموعه این حجم استقبال از ورزش را می‌بینیم، قدرت فعالیت های ورزشی ما با توجه به شرایط کرونا محدود است ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.
مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند در مورد جشنواره خلاقیت کارکنان گروه صنایع گیتی پسند نیز گفت :برای اولین بار استارت این جشنواره را زدیم و امیدواریم در آینده شاهد استقبال بیشتر از این طرح باشیم.
جنتی در مورد راه اندازی صندوق مهر گیتی نیز گفت :در دو سال گذشته این دفتر با حضور خبرگان راه اندازی کردیم و دنبال خدمات رسانی به کارکنان زحمت کش گیتی پسند هستیم.
وی در مورد باشگاه نیز گفت :در ورزش قهرمانی در سه رشته فوتسال، والیبال و هندبال در بخش قهرمانی فعالیت می کنیم که خداراشکر در هر سه رده در صدر جدول هستیم.
محمد حسین عراقی زاده قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه گیتی پسند هم دیگر سخنران این مراسم بود و گفت : در فعالیت های ورزشی باشگاه گیتی پسند در سال 1400 بیش از 112 هزار مشارکت کننده حضور داشتند که نسبت به سال قبل حضور چندین برابری شاهد هستیم
عراقی زاده افزود :ورزش صبحگاهی، مسابقات درون واحدی، مسابقات مدیران و کارکنان،مسابقات دفاتر ستادی و جایزه باران باشگاه فعالیت های این مجموعه در بخش ورزش کارکنان و خانواده های گروه صنایع گیتی پسند بود که با استقبال بی نظیری همراه شد.
تجلیل از برگزیدگان جشنواره خلاقیت کارکنان گروه صنایع گیتی پسند دیگر مراسم این روز بود که به تعداد 20 اثر برتر لوح یادبود اهدا شد.
در پایان این مراسم قرعه کشی جایزه باران پایانی باشگاه برگزار و برندگان 20 جایزه میلیونی و 1 جایزه ویژه مشخص شدند.
به همت منابع انسانی گروه صنایع گیتی پسند نیز قرعه کشی طرح رضایت شغلی کارکنان گروه صنایع گیتی پسند برگزار و 110 نفر به قید قرعه مشخص شدند.