به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز چهارشنبه _ سیزدهم دی‌ماه _ در اولین بازی دور برگشت و هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه به مصاف شهرداری ارومیه رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع اصفهانی‌ها به پایان رسید.

دست اول: تیم والیبال گیتی‌پسند در این ست بازی را خوب شروع کرد و پیش افتاد، شهرداری ارومیه در مقطعی از بازی امتیازات از دست داده را جبران کرد که سعید عقیلی تایم استراحت گرفت، اما در نهایت دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود گیتیزن‌ها تمام شد.

دست دوم: در این دست دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند، اما هرچه از زمان ست گذشت شاگردان عقیلی به بازی مسلط شدند و پنج اختلاف امتیاز به وجود آوردند. ارومیه‌ای ها با یک بازی حساب شده اختلاف امتیاز را به عدد دو کاهش دادند و در امتیاز ۱۷ به تساوی رسیدند. گیتیزن‌ها بازهم اختلاف امتیاز ایجاد کردند و این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع اصفهانی‌ها تمام شد.

دست سوم: در ابتدای ست شهرداری ارومیه دو امتیاز عقب افتاد و سرمربی این تیم تایم استراحت گرفت، در ادامه دوتیم پایاپای پیش رفتند. شهرداری ارومیه برای نخستین بار در بازی یک امتیاز پیش افتاد، اما این برتری مدت زیادی ادامه نداشت و شاگردان عقیلی امتیاز گیری کردند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع گیتی‌پسند به پایان رسید.