تیم هندبال گیتی‌‌پسند در بدترین روز خود مقابل نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون متوقف شد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه_ تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته بیستم از رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۵:۱۵ در سالن شهید سجادی میزبان نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون بود و در نهایت علی‌رغم شایستگی پیروزی، با نتیجه میلی‌متری ۲۶ بر ۲۷ شکست خورد.

شکست شاگردان کیوان صادقی در بازی امروز نخستین باخت فصل گیتیزن‌ها در خانه بود که به‌واسطه اتفاقات و حواشی متعددی که در زمین به‌وجود آمد رقم خورد. تیم هندبال گیتی‌‌پسند بازی را طوفانی آغاز کرد و اختلاف با میهمان خود را ابتدا به چهار و سپس با شش رساند اما پس از اینکه کادرفنی نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون تیم خود را بدون دلیل برای دقایقی از زمین بیرون کشید ورق برگشت.

نتیجه در ادامه عوض شد و گیتی‌‌پسندی‌ها که تمرکزشان از دست رفته بود نیمه‌اول را با نتیجه ۱۲ بر ۱۴ به حریف واگذار کردند. جدال امروز دو تیم نبرد بر سر نایب‌قهرمانی لیگ‌برتر بود و اهمیت بالایی داشت اما اخراج شدن ساسان صادقی، علیرضا پیرزاده‌اهوازی و حمیدرضا تاجیک در نیمه‌های اول و دوم تحت‌تاثیر جو بازی علیه میزبان عمل کرد.

گیتیزن‌ها چندین مرتبه در نیمه‌دوم اختلاف با نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون را از بین بردند و حتی در چند دقیقه از بازی نسبت به حریف پیشی گرفته و نتیجه را به‌سود خود رقم زدند اما بی‌دقتی بازیکنان گیتی‌‌پسند در زدن ضربات نهایی و همچنین سوت‌هایی که در مواقع حساس توسط داوران به‌صدا در می‌آمد منجر به ثبت شکست برای شاگردان کیوان صادقی شد تا در روزی که کم‌ترین حق‌شان تساوی بود سومین شکست‌شان را در اصفهان تجربه کنند.

اکنون تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان با ۳۳ امتیاز و دو امتیاز کمتر نسبت به نماینده کازرون در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و برای دفاع از جایگاه خود باید دوشنبه هفته آینده در یک نبرد مهم و حیاتی دیگر به‌مصاف سپاهان برود که در جایگاه چهارم جدول ایستاده است. ضمن اینکه گیتیزن‌ها در ادامه بازی‌های سخت انتهای فصل باید در هفته پایانی از مس کرمان که قهرمانی‌اش را قطعی کرده پذیرایی کنند.