به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _یکشنبه سوم دی‌ماه_ در هفته آخر دور رفت لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن شهید صدر رامسر مقابل هورسان به میدان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع هورسان تمام شد.

دست اول: دوتیم بازی را پایاپای شروع کردند، گیتیزن‌ها دو امتیاز اختلاف به وجود آوردند و آرش صادقیانی سرمربی هورسان درخواست تایم استراحت گرفت. شاگردان عقیلی روی دفاع تور عملکرد خوبی دارند و اختلاف امتیاز را به عدد شش افزایش دادند تا صادقیانی وقت استراحت دوم را بگیرد. گیتی‌پسند به امتیاز ۲۰ رسید و در نهایت این دیدار دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع اصفهانی‌ها به پایان رسید.

دست دوم: تیم والیبال گیتی‌پسند در این ست با عملکردی بهتر اختلاف ایجاد کردند، اما هورسانی‌ها در امتیاز ۱۵ بازی را به تساوی کشاندند. آرمین رنجبر به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و ابوالفضل مهدیان جای این بازیکن را در زمین گرفت، شاگردان عقیلی به امتیاز ۲۰ رسیدند و در نهایت دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع گیتیزن‌ها به پایان رسید.

دست سوم: هورسان در دست سوم عملکرد خوبی دارد و در همان ابتدای ست سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد تا عقیلی تایم استراحت بگیرد. با خروج رنجبر از ترکیب، گیتیزن‌ها مانند دو ست قبل بازی نمی‌کنند. شاگردان صادقیانی اختلاف امتیاز را به عدد ۷ رساندند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود هورسان تمام شد.

دست چهارم: دو تیم بازی را پایاپای شروع کردند و این روند ادامه داشت تا اینکه هورسان سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و به امتیاز ۲۰ رسید، عقیلی تایم استراحت گرفت. بازی خوب شاگردان صادقیانی ادامه داشت و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع هورسان تمام شد.

دست پنجم: گیتی‌پسند و هورسان در امتیازات اولیه این دست پایاپای پیش رفتند، اما در امتیازات پایانی هورسان با عملکردی بهتر جلو افتاد و دست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نفع رامسری‌ها به پایان رسید.