به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند فردا _یکشنبه سوم دی‌ماه_ در هفته آخر دور رفت لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن شهید صدر رامسر مقابل هورسان به میدان می‌رود.

شاگردان عقیلی در هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود نشان ندادند و چهار شکست متوالی کسب کردند، گیتیزن‌ها هفته گذشته میهمان شهرداری گنبد بودند که با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و در حال حاضر با هفت پیروزی، پنج باخت و ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

تیم والیبال گیتی‌پسند برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال به منظور حضور در جمع هشت تیم برتر و پلی‌آف تشکیل شده است که با عملکرد خوب در هفته‌های ابتدایی دور رفت پیروزی‌های لازم را کسب کردند.

قرمزپوشان اصفهانی اگر می‌خواهند نیم فصل اول را با یک جایگاه خوب تمام کنند نیاز به پیروزی مقابل هورسان دارند تا با یک استراحت و ریکاوری خوب آماده دور برگشت لیگ برتر والیبال شوند.

تیم والیبال هورسان رامسر در اوایل فصل نتایج خوبی کسب نکرد و دست به تغییر سرمربی زد که بعد از آن شاهد نتایج خوبی از هورسانی‌ها بودیم. این تیم هفته گذشته برابر نیان الکترونیک مشهد به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

هورسانی‌ها با حضور آرش صادقیانی در راس کادر، درحال حاضر با هشت پیروزی، چهار شکست و ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.