به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند یکشنبه _دوازدهم آذرماه_ در هفته نهم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در تهران مقابل پیکان صف آرایی می‌کند.

گیتیزن‌ها در هفته هشتم لیگ برتر والیبال در حساس ترین بازی هفته در اصفهان میزبان شهداب یزد بودند که با نتیجه سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشتند تا با هفت پیروزی، یک شکست و ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرند.

عقیلی در ابتدای فصل با مصدومیتی که آرمین رنجبر داشت، مجبور شد از امیرحسین ساداتی در پست پشت خط زن بهره بگیرد، اما چند هفته است که رنجبر هم به جمع قرمزپوشان اضافه شده و باتوجه به بودجه‌ای که نسبت به دیگر تیم‌های بزرگ دارد، جز تیم‌های شگفتی ساز‌ لیگ محسوب می‌شود.

پس از چند پیروزی متوالی که تیم والیبال گیتی‌‌پسند به دست آورد و در رده دوم جدول قرار گرفت، بعضی از افراد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه جایگاه گیتی‌پسند در اینجای جدول نیست مطرح کردند، اما شاگردان عقیلی با شکست تیم‌های نیان الکترونیک در مشهد و شهداب یزد در اصفهان، نشان دادند تیم قابل احترامی هستند.

تیم والیبال پیکان تهران هفته گذشته برابر ایفاسرام اردکان به میدان رفت که در سه ست متوالی این تیم را شکست داد و در حال حاضر با سه پیروزی، پنج شکست و ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.