به گزارش روابط عمومی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز چهارشنبه _۸ آذر‌ماه_ در هفته هشتم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶:۲۰ در سالن مخابرات مقابل شهداب یزد به میدان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود گیتی‌پسند تمام شد.

محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد
بازی بسیار جذاب و زیبایی از سمت هردو تیم‌ بود و تماشاگران حاضر در این سالن لذت بردند. گیتی پسند تیم جنگنده‌ای است و به راحتی پا پس نمی‌کشد و پرتلاش هستند. ماهم آماده این دیدار بودیم، اما در بعضی از زمان های بازی با تمرکز عمل نکردیم و ما را غافلگیر کردند. بر روی کاغذ اعداد و ارقام ما بهتر بود، اما گیتی‌پسند بهتر بازی کرد و پیروز شد.
می‌دانیم هواداران یزدی ناراحت هستند، اما ماهم تلاش خود را کردیم که مردم این استان را خوشحال کنیم، همان‌طور که گفتم در بعضی از زمان‌های بازی غفلت کردیم، این ذات ورزش والیبال است، امیدوارو در هفته پیش رو با یک بازی خوب نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند
همان طور که می‌دانید شهداب یکی از تیم‌های خوب لیگ می‌باشد، هزینه زیادی کرده و از بازیکنان باتجربه و ملی پوش برخوردار است. مسابقه زیبا و جذابی بود و بازیکنان هر آنچه خواسته بودیم را به بهترین شکل انجام دادند و برنده این دیدار حساس و مهم شدیم.

ابوالفضل مهدیان پشت خط زن تیم والیبال گیتی‌پسند

امروز در مقابل یکی از قدرتمندترین و پرمهره ترین تیم های ایران قرار گرفتیم که با برنامه ریزی و آنالیز خوب توانستیم سه امتیاز را در اصفهان نگه داریم. دیدار سختی در مقابل شهداب داشتیم، فاصله بین دو دیدار ما خیلی کم بود و زمان مناسب برای ریکاوری نداشتیم، اما با تلاش تیمی این بازی سخت و دشوار را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.