به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز چهارشنبه _۸ آذر‌ماه_ در هفته هشتم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶:۲۰ در سالن مخابرات مقابل شهداب یزد به میدان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود گیتی‌پسند تمام شد.

اسامی بازیکنان تیم والیبل گیتی‌پسند: علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفظل مهدیان

سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان تیم شهداب یزد: ایلشن داوودی‌پور، شایان مهرابی، علی‌اصغر میرحسینی، مسعود غلامی، محمد صادقی، سینا نیک‌پوز، مهدی مهدوی، مهدی کلبایی نژاد، محمد ولی‌زاده، میثم صالحی، رادوسلاو پاراپانوو، رضا رضایی، سیدرضا سادات الحسینی، محمدرضا حضرت‌پور.

سرمربی: محمدرضا تندروان

ست اول: در این ست گیتیزن‌ها بهتر از شهداب یزد ظاهر شدند و با بازی بهتر به امتیاز ۲۰ رسیدند. شهدابی ها با وقت استراحت و تعویض‌های متعدد تلاش کردند امتیازات را جبران کنند، اما در نهایت شاگردان عقیلی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این ست را پیروز شدند.

ست دوم: در ست دوم شهداب بازی را خوب شروع کرد و با حفظ فاصله امتیازی موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این ست را به نام خود تمام کند.

ست سوم: در این ست دو تیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند تا اینکه شهداب ۲ امتیاز جلو افتاد و عقیلی تایم استراحت گرفت. بازیکنان گیتی با یک عملکرد خوب بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

ست چهارم: در این ست گیتیزن‌ها بازی را خوب شروع کردند و به امتیاز ۱۵ رسیدند. شهدابی‌ها برای امتیاز های از دست رفته تلاش کردند، اما فایده‌ای نداشت و این ست حساس با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود قرمزپوشان اصفهانی به پایان رسید.