سعید عقیلی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند، پس از پیروزی مقابل تیم نیان الکترونیک در مشهد، اظهار کرد: نخست جا دارد این پیروزی ارزشمند را به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا برای این دیدار به خوبی تمرین کرده بودند و هرچیزی کادر فنی از آن‌ها خواسته بود را در زمین اجرا کردند. تیم ما متکی به یک بازیکن نیست و گروهی کار می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت سالن مشهد، تصریح کرد: نماینده سازمان لیگ والیبال باید نسبت به شرایط سالن مشهد کاری انجام دهد زیرا سقف خوبی ندارد و امکان دارد شاهد ریزش لامپ‌ها باشیم، از طرفی دیگر هیچ کجا ندیدم سطح سالن شیب دار باشد، اما در مشهد اینگونه است. فصل گذشته هم این نکات را گفتیم و متذکر شدیم که این سالن برای میزبانی مناسب نیست.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند ادامه داد: روز گذشته صمدی سرمربی نیان الکترونیک مشهد با صحبت در خصوص جایگاه تیم ما قصد تخریب داشت که باید بگویم نیان الکترونیک به عنوان بخش خصوصی تنها چندسال است که در ورزش فعالیت می‌کند، اما گیتی‌پسند بیش از یک دهه است در ورزش حضور دارد.

عقیلی افزود: بر اساس سیاست هیئت مدیره گیتی‌پسند در والیبال تیم بستیم و مدعی قهرمانی نیستیم، اما تا اینجای کار بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش گذاشتیم. از سرمربی نیان الکترونیک هم می‌خواهم دیگر در خصوص تیم خودشان صحبت کند.

وی در پایان گفت: چهارشنبه بازی حساسی در اصفهان مقابل شهداب یزد داریم که از تماشاگران می‌خواهم در این دیدار حضور پیدا و از تیم شهر خود حمایت کنند.

@Fcgitipasand