به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _یکشنبه پنجم آذر‌ماه_ در هفته هفتم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در مشهد مقابل نیان الکترونیک صف آرایی کرد که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع قرمزپوشان اصفهانی تمام شد.

در ست اول دوتیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند، اما این ست با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به نفع گیتی‌پسند تمام شد، در ست دوم نیان الکترونیک تیم بهتری بود و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کرد.

در ست سوم دوتیم پایاپای هم پیش آمدند، اما در امتیازات پایانی نیان الکترونیک عملکرد بهتری داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این ست را تمام کرد، در ست چهارم بازیکنان نیان الکترونیک فکر می‌کردند این ست را می‌بردند و بازی را به نفع خود تمام می‌کنند، اما این شاگردان سعید عقیلی بودند که ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود تمام کردند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم دو تیم هم پایه هم پیش رفتند، اما قدرت گیتیزن‌ها بیشتر بود و در نهایت این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به سود گیتی‌پسند تمام شد تا قرمزپوشان اصفهانی نخستین شکست نیان الکترونیک را در مشهد رقم بزنند.

بدین ترتیب شاگردان سعید عقیلی با 6 برد جایگاه دوم خود را در جدول لیگ برتر تثبیت کردند.