سعید عقیلی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در رابطه با مسابقات لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: شش هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و بازی‌های دشواری باقی‌مانده است، اما تا اینجای کار عملکرد مناسبی داشتیم و درحال حاضر آماده مسابقه با تیم مشهد هستیم. نیان الکترونیک تیم خوبی است و هواداران این تیم در سالن محل بازی جو سنگینی را برای ما درست خواهند کرد.

وی ادامه داد: تیم‌های مختلفی در مشهد به مشکل خوردند و نتوانستند پیروز شوند، اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا یک دیدار خوب داشته باشیم و پیروز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با بیان اینکه هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد، تصریح کرد: در هر بازی باتوجه به تیم رقیب باید متفاوت باشیم، به همین دلیل در ترکیب تیم تغییر ایجاد می‌کنیم. کادرفنی و بازیکنان ما تا اینجای لیگ خوب کارکردند و باید از دیدارهای مهم امتیاز کسب کنیم.

عقیلی افزود: باید مقابل تیم مشهد پیروز شویم تا در هفته بعد مقابل تیم پرمهره شهداب بهترین عملکرد را داشته باشیم.

🔻آرمین رنجبر در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در رابطه با عملکرد تیم والیبال گیتی‌پسند، اظهار کرد: درحال حاضر با پنج پیروزی و یک شکست عملکرد مناسبی داشتیم، امیدواریم با آنالیز‌هایی که کادرفنی انجام داده مقابل نیان الکترونیک مشهد پیروز شویم.

وی ادامه داد:متاسفانه اول فصل در تمرین از ناحیه مچ‌پا مصدوم شدم و امیرحسین ساداتی در پشت خط جانشین من شد که عملکرد خوبی از خود نشان داد و نبود من کمتر احساس شد. زمانی هم که مصدومیتم برطرف شد و به تیم برگشتم، سعی کردم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در خصوص بازی با شهداب یزد، تصریح کرد: بازیکنان خوب در بیشتر تیم‌ها پخش شدند و همین موضوع سطح کیفی لیگ را بالا برده است، هر بازی شرایط خاص خود را دارد، اگر مقابل نیان الکترونیک پیروز شویم با روحیه بالا به مصاف شهداب یزد می‌رویم و اگر نتیجه دیگری هم رقم بخوردم، ما به مرور زمان جلو می‌رویم.