به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه_ در هفته سوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶:۲۰ در سالن مخابرات مقابل سایپا صف‌آرایی کرد که با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند: علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، علی زارع، ابوالفظل مهدیان

سرمربی تیم گیتی پسند: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان تیم والیبال سایپا: سالار بهاالدینی، سامان فائزی، حسین ولایی، پوریا حسین‌پور، علیرضا جلوه، امیرمحمد گلزاده، مهران فیض امام دوست، نیما نظرپور، رضا صفایی، عرشیا بهنژاد، احمدرضا میرحسینی، یوسف نوزری، امیدرضا آفتاب آذری، امین رضوی.

سرمربی تیم والیبال سایپا: امیر حسینی

در دست اول این بازی از ابتدا با برتری شاگردان عقیلی آغاز شد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در ست دوم سایپا تغییر به خصوصی در روند بازی ایجاد نکرد تا در این ست نیز گیتی‌پسندی‌ها کار مشکلی در پیش نداشته باشند و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست دهند.

در ست سوم امتیازات دو تیم پایاپای پیش رفت تا اینکه سایپا با یک وقت استراحت ورق را به سمت خود برگرداند، اما در ادامه گیتیزن‌ها با چند دفاع و سرویس خوب امتیازات از دست رفته را جبران و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ این ست را تمام کردند.

🔴گیتی‌پسند ۳ _ سایپا صفر
▪️ ست اول: ۲۵ بر ۱۷ گیتی پسند
▫️ ست دوم: ۲۵ بر ۱۹ گیتی‌پسند
▪️ ست سوم: ۲۶ بر ۲۴ گیتی‌پسند