به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته نخست لیگ برتر والیبال در اصفهان میزبان شهرداری ارومیه بود که شاگردان سعید عقیلی با نتیجه قاطع سه بر صفر ارومیه را از پیش رو برداشتند.

گیتیزن‌ها در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در اردکان برابر چادرملو به میدان رفتند که مقابل تیم پر مهره اردکان بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کردند.

قرمزپوشان اصفهان با یک پیروزی، یک شکست و سه امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و در هفته سوم لیگ برتر والیبال میزبان سایپا تهران هستند.

مصطفی رئیسیان بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با عملکرد گیتی‌پسند در دو هفته اخیر لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: در بازی اول میزبان تیم خوب شهرداری ارومیه بودیم که با تمرینات خوب و آنالیز دقیق موفق شدیم بازی خوبی ارائه دهیم و در سه ست پیاپی ارومیه را شکست دهیم.

او ادامه داد: در هفته دوم چادرملو اردکان بازی بهتری نسبت به تیم ما ارائه داد و با استفاده از موقعیت‌ها پیروز شد. ماهم تیم جوانی داریم و به مرور زمان بهتر می‌شویم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند با بیان اینکه تیم ما آمادگی خوبی دارد، تصریح کرد: قبل از شروع مسابقات تمرینات توپی خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان ما اکثر جوان هستند، اما انگیزه بالایی داریم تا عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

رئیسیان افزود: سطح لیگ برتر والیبال خوب است، اکثر تیم‌ها جوان شدند و در کنار تعدادی بازیکن با تجربه کیفیت بالایی دارند.