بهنام حاجی‌پور در گفت‌وگو روابط عمومی باشگاه‌ فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در رابطه با شرایط تیم والیبال گیتی پسند، اظهار کرد: حدود چهار ماه از تمرینات تیم والیبال گیتی‌پسند می‌گذرد و پیش فصل پرفشاری داشتیم. چهار بازی دوستانه انجام دادیم تا به شرایط بازی رسیدیم.

وی ادامه داد: مسابقات دوستانه از این جهت اهمیت دارد که مربیان از بازیکنان و توانایی آن‌ها به شناخت کامل برسند. باتوجه به اینکه هشت ماه از شرایط بازی دور بودیم، رقابت‌های دوستانه کمک کرد در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

حاجی‌پور با بیان اینکه ابتدا اسم گیتی پسند را در فوتسال شنیده بودم تا اینکه فصل پیش مقابل این تیم بازی کردم، گفت: برای فصل جدید پیشنهادی از سوی باشگاه گیتی‌پسند داشتم که به این تیم اضافه شدم. شرایط خوبی وجود دارد و باشگاه به تمام وعده‌های خود عمل کرده است.

وی در رابطه با قرارداد بازیکنان والیبال، اظهار کرد: در جامعه‌ای حضور داریم که ورزشکار حرفه‌ای بیمه و آینده‌ای ندارد و آسیب هم می‌بیند. شرایط قراردادهای والیبال به شکلی است که هزینه‌های زندگی ما تامین می‌شود، اما نسبت به تورمی که داریم نمی‌توان گفت خوب است.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند افزود: یک ورزشکار عمر ورزشی زیادی ندارد و کار دیگری جز ورزش بلد نیست زیرا تمام وقت خود را برای هدفش گذاشته است.

حاجی‌پور با بیان اینکه بازی مقابل شهرداری ارومیه همیشه سخت است، تصریح کرد: همیشه هفته اول لیگ شرایط خاص خود را دارد، اما با آنالیز خوب کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم بهترین نتیجه را برابر شهرداری ارومیه کسب کنیم.

وی ادامه داد: در فصل جدید لیگ برتر والیبال یکی از مدعیان قهرمانی تیم چادرملو اردکان است، این تیم نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما با جذب بازیکنان سطح اول تیم خوبی تشکیل دادند. ماهم تیم یکدستی داریم که برای ارائه بهترین عملکرد به زمین می‌رویم، امیدوارم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان دست پر به اصفهان برگردیم.