به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم والیبال گیتی‌پسند امروز _یکشنبه ۳۰ مهرماه_ در هفته نخست لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری ارومیه به میدان رفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.

جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم ‌والیبال شهرداری ارومیه در رابطه با شکست مقابل تیم‌والیبال گیتی‌پسند، اظهار کرد: این پیروزی را به گیتی‌پسند و مردم اصفهان تبریک می‌گویم، از طرفی هم شرمنده هواداران تیم خود هستیم.

وی ادامه داد: تمرینات را دیر شروع کردیم و بازی تدارکاتی کمی داشتیم. بابک فیاضی و آرمان صالحی دونفر از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم که باعث سکته در تیم ما شد. امیدوارم با هماهنگی و خطای کمتر در دیدارهای بعدی نتیجه بگیریم.

سعید عقیلی سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در خصوص پیروزی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه، اظهار کرد: هفته اول لیگ برتر والیبال را داشتیم، بازیکنانم استرس داشتند، اما مسابقه را از اول خوب شروع کردیم.

وی ادامه داد: فصل گذشته در اصفهان به تیم شهرداری ارومیه بازی را واگذار کردیم، اما در فصل جدید باتوجه بر اینکه بازیکنان جوان تر شدند تیم هماهنگی داریم و با انگیزه بالا نتیجه این دیدار را به نفع خودمان تمام کردیم.

هومن باقری کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با پیروزی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در اولین بازی لیگ برتر والیبال موفق شدیم با نتیجه قاطع سه بر صفر شهرداری ارومیه را شکست دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه تیم باشخصیتی است، بازیکنان با تجربه‌ای دارد. میزبان بودیم و برای پیروزی هم قسم شده بودیم. با این پیروزی روحیه و اعتماد به نفس تیم را بالا بردیم.