به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی‌‌پسند، شادمهر کمایی بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند در رابطه با تمرینات تیم والیبال، اظهار کرد: حدود دوهفته است که در تمرینات کار با توپ را بیشتر انجام می‌دهیم، بازیکنان با انرژی وارد تمرینات می‌شوند تا لیگ را به خوبی شروع کنیم.

وی ادامه داد: دو دیدار دوستانه با شهداب یزد داشتیم که در مسابقه اول پیروز شدیم، اما در رقابت دوم بازی‌ را واگذار کردیم زیرا عملکرد خوبی نداشتیم. در دیدارهای دوستانه برد و باخت مهم نیست بلکه هدف بهتر شدن است.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند با بیان اینکه دوبازی دوستانه هم با تیم والیبال ایفاسرام اردکان داشتیم که از تیم‌های خوب لیگ است، تصریح کرد: اردکان کادرفنی خوب و بازیکنان کاربلدی دارد، ما در دیدار اول مقابل این تیم به دلیل خستگی مسیر و عدم تمرکز، نتوانستیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.

کمایی افزود: در دیدار دوم مقابل ایفاسرام دستورات کادرفنی و برنامه‌ها را به خوبی انجام دادیم و پیروز شدیم، این دو دیدار کمک زیادی به تیم کرد تا نقاط ضعف و قدرت را بشناسیم و در یک هفته باقی‌مانده روی آن‌ها کار کنیم.

وی اضافه کرد: تیم والیبال گیتی‌پسند برای فصل جدید تیم بهتری نسبت به فصل گذشته دارد، امیدوارم هفته اول را با پیروزی شروع کنیم.

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره بر اینکه وقتی می‌بینیم یکسری بازیکن هم سن ما به تیم ملی دعوت می‌شوند، انگیزه می‌گیریم در تیم‌ باشگاهی خود بهتر کار کنیم،گفت: مبلغ قرار داد بازیکنان والیبال از سال‌های گذشته بهتر شده است و شرایطی پیدا کرده که بعد از فوتبال رشته ما از لحاظ مالی حرف اول را بین دیگر ورزش‌ها می‌زند.