به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، آیین معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال گیتی پسند جهت حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور ظهر امروز برگزار شد.
اعضای تیم والیبال گیتی پسند ظهر امروز با حضور در شهرک صنعتی مورچه خورت از سه کارخانه مونا پلیمر ، آذین لوله و آتی لوله بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت 3 مجموعه تولیدی گیتی پسند آشنا شدند و سپس با حضور در سالن اجتماعات شرکت "اصفهان چالاک" آیین معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال برگزار شد.
در این آیین که با حضور مدیران باشگاه ، اعضا کمیته فنی والیبال باشگاه ، کادر فنی ، بازیکنان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد سیاست کلی تیم والیبال و فصل پیش رو ترسیم شد.
محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه با اعلام حمایت از تیم والیبال باشگاه گفت : خوشحالیم امروز قبل از شروع تمرینات رسمی از گوشه ای از فعالیت های صنعتی گروه صنایع گیتی پسند بازدید داشتید و از نزدیک مشاهده کردید که کارکنان زحمتکش گیتی پسند برای چرخه تولید با تمام مشکلات چگونه سعی و تلاش می کنند امیدواریم شما هم با تلاش و کسب نتایج درخشان جواب زحمت این عزیزان را بدهید.
مهندس تابش مشاور مدیر عامل باشگاه گیتی پسند نیز با اشاره به نتایج فصل گذشته تیم والیبال باشگاه گفت : طبق برنامه و سیاست کلی باشگاه در سال اول حفظ سهیمه انجام شد و در سال پیش رو، صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر اولویت اول ماست امیدواریم با تلاش و پشتکار شما عزیزان بتوانیم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.
اعضای کمیته فنی والیبال باشگاه، سرمربی، مدیر تیم و چند بازیکن تیم والیبال باشگاه از دیگر سخنرانان امروز بودند که همگی به حضور قدرتمندانه در لیگ برتر تاکید کردند.
در پایان این مراسم بازیکنان و کادر فنی تیم برای فصل پیش رو معرفی شدند.
مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از نیمه دوم مهر ماه برگزار می شود.