تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته نوزدهم لیگ‌برتر با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ مقابل سپاهان‌نوین پیروز شد.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، هفته نوزدهم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران عصر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ پیگیری شد و تیم هندبال گیتی‌پسند در یکی دیگر از دربی‌های اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان میهمان سپاهان‌نوین بود و موفق شد با کامبک دیدنی با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ به برتری رسید.

شاگردان کیوان صادقی در این مصاف سخت و مهم برای کسب پیروزی وارد میدان شد و باوجود اینکه نمایش نسبتا خوبی در نیمه‌اول به نمایش گذاشت در نهایت دو تیم به تساوی ۱۰ بر ۱۰ در نیمه‌اول رضایت دادند. علی حیدریان یکی از ستاره‌های تیم هندبال گیتی‌پسند در این نیمه دچار مصدومیت شدید از ناحیه کشاله و برای مداوا و آزمایشات لازم به بیمارستان منتقل شد.

در اوایل نیمه‌دوم تیم هندبال گیتی‌پسند نتوانست عملکرد خیلی‌خوبی ارائه دهد و ابتدا با دو گل از حریف خود عقب افتاد اما با همت گیتیزن‌ها نه‌تنها این نتیجه جبران شد بلکه شاگردان کیوان صادقی توانستند اختلاف چشم‌گیری با سپاهان‌نوین به‌وجود آورده و با شش گل از حریف پیش بیفتند.

گیتیزن‌ها با کسب این پیروزی ارزشمند در برابر سپاهان‌نوین به پانزدهمین برد فصل خود رسیدند و توانستند ۳۳ امتیازی شده و همچنان با تفاضل‌گل کمتر نسبت به نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند. با این تفاسیر دیدار گیتی‌پسند مقابل نماینده کازرون در هفته آینده از هر زمان اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که نبرد دو تیم بر سر عنوان سومی و نایب‌قهرمانی خواهد بود.