سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره به اینکه با 90 درصد بازیکن بومی نتایج خوبی در رقابت‌های لیگ یک گرفته‌ایم، گفت: امیدوارم سال آینده در سوپر لیگ بازی کنیم، هرچند شرایط لیگ دسته یک از سوپر لیگ سخت‌تر است و هر هشت تیم پلی‌آف پتانسیل بالایی دارند.

سعید عقیلی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط برگزاری لیگ دسته یک، اظهار کرد: در ابتدا حدود ۵۰ تیم برای حضور در لیگ ثبت‌نام کرده بودند و در ادامه ۲۴ تیم و در نهایت ۱۸ تیم برای حضور در لیگ دسته یک انتخاب شدند. البته برخی از تیم‌ها از قبل برای بازی در لیگ آماده بودند و برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: متأسفانه گیتی‌پسند دیر شروع کرد و در ابتدا از لحاظ هماهنگی با مشکل مواجه شدیم که با تلاش و تمرین توانستیم خودمان را آماده مسابقات کرده و در بازی‌ها، عالی ظاهر شویم. شرایط مسابقات لیگ دسته یک همیشه دشوار بوده و به اعتقاد من از سوپر لیگ نیز سخت‌تر است.

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند تصریح کرد: باتوجه به اینکه بودجه باشگاه بسته شده بود، تیم با کم‌ترین بودجه تشکیل شد و با لطف و توجه مسئولان باشگاه توانستیم به مسابقات راه پیدا کرده و تا این مرحله عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

عقیلی با اشاره به ترکیب جوان و بومی تیمش در لیگ دسته یک والیبال، ادامه داد: بیشتر نفرات تیم از بازیکنان بومی و اصفهانی تشکیل شده که توانستند در میان ۱۸ تیم حاضر، بهترین نتیجه را بگیرد. اینکه یک تیم در سطح لیگ دسته یک این نتایج درخشان را کسب کرده و در صدر جدول است، برای اولین بار در والیبال اصفهان رخ می‌دهد.

وی با جدی خواندن تیم‌ها در پلی‌آف، تأکید کرد: هر ۸ تیم حاضر در پلی‌آف رقبای جدی ما هستند و پتانسیل بالایی دارند. در این مرحله نمی‌توان ریسک کرد و هر تیمی که عملکرد بهتر با آنالیزهای خوب داشته باشد، به نتیجه خواهد رسید.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند در خصوص دیدارهای مرحله پلی‌آف نیز توضیح داد: اولین بازی ما با نماینده تبریز است که برنده این دیدار با ۳ تیم برتر از بازی‌های دیگر به مرحله یک چهارم صعود می‌کند که بازی‌های این مرحله در تهران به‌صورت متمرکز برگزار خواهد شد و ۲ تیم برتر دسته یک جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر را کسب می‌کنند که امیدواریم ما یکی از آن‌ها باشیم.

عقیلی پوست‌اندازی در تیم ملی را ضروری دانست و افزود: تیم ملی باید پوست اندازی کند که این اتفاق تا حدودی افتاده است. کشور ما بازیکنان جوان خوبی دارد که تیم جوانان قهرمان جهان شده است. پس باید از این ظرفیت در تیم بزرگسالان نیز استفاده کرده و به مرور زمان این پتانسیل‌ها را به تیم ملی بزرگسالان تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از جنتی، تابش و عراقی زاده سپاسگزارم که با ورود مجدد باشگاه گیتی پسند به عرصه والیبال، لطف و کمک بزرگی به والیبال اصفهان و جوانانش کردند. بازیکنان اصفهان مدیون آن‌ها خواهند بود و خدمات زیادی برای رشد و توسعه این ورزش در سطح استان انجام داده‌اند و امیدوارم بتوانیم با عملکردمان پاسخگوی محبت‌هایشان باشیم.

عقیلی همچنین تأکید کرد: با وجود کمبود بازیکن، تک تک بازیکنانم جانانه برای رسیدن به صدر جدول تلاش کردند، امیدوارم با همفکری و همدلی، این تیم را تا نهایت و صعود به لیگ برتر بدون آسیب‌دیدگی و مصدومیت حفظ کنیم.

منبع : ایسنا