سرمربی تیم والیبال گیتی پسند اصفهان گفت:کشف استعدادهای برتر جوانان و بازیکن سازی از تیم های پایه در توسعه و پیشرفت والیبال استان تاثیر بسزایی دارد.

سعید عقیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر روی استعدادهای بازیکنان پایه در اصفهان کار شود، کسب موفقیت‌های زیاد در رده‌های بالاتر و حتی تیم ملی دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در دیر باز در عرصه رشته والیبال در کشور ممتاز بوده است تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های خوبی را در رشته والیبال دارد که می‌توان گفت حتی از فوتبال نیز بیشتر است که باید به خوبی از آنها بهره برد.

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند با قدردانی از ورود باشگاه گیتی پسند به رشته والیبال اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این باشگاه در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت می‌کند.

وی گفت: از چند هفته قبل فرا خوان‌هایی برای کشف استعدادهای برتر بازیکنان و تست گیری انجام دادیم که از بازیکنان بومی اصفهان بتوانیم به خوبی در این تیم‌ها بهره ببریم.

سرمربی گیتی پسند تصریح کرد: پیش از این در سپاهان فعالیت می‌کردم و چند سال تیم والیبال این باشگاه را بازیکنان بومی به لیگ برتر کشور رساندم که همین برنامه را در تیم گیتی پسند خواهم داشت.

وی افزود: با این حال سپاهان از مربیان بومی خود حمایت نکرد و در لیگ برتر از مربیان در دیگر استان‌ها بهره برد با این وجود حضور سپاهان در لیگ برتر والیبال کشور قابل تحسین است و همراه با گیتی پسند می تواند ۲ قطب والیبال را از استان اصفهان تشکیل دهد و به رشد این رشته در استان کمک کند.

عقیلی گفت: به هر حال باید با برنامه ریزی قوی مدیریت کرد و از همین بازیکنان بومی و پایه اصفهانی بازیکنانی همانند غفور، غلامی، معنوی نژاد از این استان در ترکیب تیم ملی کشور داشت؛ حضور گیتی پسند بعد از ۱۰ سال در رشته والیبال باعث تحول در این رشته در استان خواهد شد و سعی ما براین است با حضوری پر قدرت در لیگ یک به دسته برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی همچنین با بیان اینکه اصفهان تماشاگران فوق العاده ای در رشته والیبال دارد تصریح کرد: باید کاری کرد این علاقه‌مندان با توجه به بیماری کرونا این رشته را فراموش نکنند وبازهم با ریشه کن کردن این بیماری سالن های نصف جهان مملو از تماشاگران والیبال شود.