به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران به ایستگاه پایانی نزدیک شده است و فقط چهار هفته به پایان مسابقات لیگ‌برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باقی‌مانده که تا به‌اینجای فصل تیم هندبال گیتی‌پسند با تفاضل‌گل کمتر در جایگاه سوم جدول ایستاده است.

شاگردان کیوان صادقی که با بودجه‌ای بسیار کمتر نسبت به رقبا و مدعیان فعلی قهرمانی برای دومین تجربه حضور در لیگ‌برتر هندبال آماده شدند باوجود از دست دادن چند بازیکن اصلی در طول فصل به‌علت مصدومیت و انجام بازی‌های مهم بدون مهره‌های تاثیرگذار توانستند نتایج خیلی‌خوبی کسب کرده و مدعی قهرمانی و کسب مقام باشند.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان با ۱۴ پیروزی و ثبت دو تساوی و دو شکست به‌همراه ۴۸۴ گل‌زده و ۴۳۲ گل‌خورده تاکنون ۳۱ امتیاز کسب کرده است. ضمن اینکه تیم هندبال گیتی‌پسند برخلاف حریفان خود در راه کسب مقام، یک‌امتیازی که از لیگ ‌آیندگان به تیم‌ها اضافه شده است را ندارد و فقط یک‌امتیاز از لیگ
جوانان با خود به‌همراه دارد.

تیم هندبال گیتی‌پسند برای کسب مقام در فصل جاری لیگ‌برتر باید چهار بازی بسیار سخت و نفس‌گیر انجام دهد که حریفان گیتیزن‌ها به‌ترتیب سپاهان‌نوین، نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون، سپاهان و مس کرمان هستند که سه تیم از بین این رقبا برای کسب مقام می‌جنگند. گیتی‌پسندی‌ها در هفته نوزدهم میهمان سپاهان‌نوین هستند که بازی رفت موفق به شکست آن‌ها شدند. سپس در سالن شهید سجادی پذیرای نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون خواهند بود و برای انتقام شکست دور رفت تلاش می‌کنند.

نماینده هندبال اصفهان در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر باید در نقش‌جهان به‌مصاف سپاهان برود که نتیجه بازی رفت را در ثانیه‌های پایانی به گیتیزن‌ها واگذار کرده و در هفته پایانی هم میزبان مس کرمان که اصلی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی است خواهد بود. شاگردان کیوان صادقی دور رفت از این چهار بازی دو پیروزی و دو شکست به‌دست آوردند و برای رفتن روی سکو باید نتایجی بهتر از دور رفت کسب کنند.

یاران گیتی‌پسند درصورتی‌که نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون امتیاز از دست بدهد شانس زیادی برای نایب‌قهرمانی دارند چرا که دو تیم هم‌امتیاز هستند و تفاضل‌گل تعیین‌کننده جایگاه‌شان در جدول بوده است. گیتی‌پسند با پیروزی مقابل سپاهان‌نوین ۳۳ امتیازی می‌شوند و چنانچه نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون مقابل پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد امتیاز از دست دهد با یک یا دو امتیاز بیشتر نسبت به این تیم به‌تنهایی در جایگاه دوم می‌ایستد.

پس از آن گیتی‌پسند باید مقابل همین نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون صف‌آرایی کند که پیروزی مقابل آن‌ها به منزله تثبیت عنوان نایب‌قهرمانی یا سومی خواهد بود. البته که نتیجه بازی گیتیزن‌ها در برابر سپاهان هم حائزاهمیت خواهد بود چرا که سپاهان هم شانس کسب مقام دارد و پیروزی برای گیتی‌پسند آن‌ها را در فاصله یک‌هفته مانده به پایان فصل به مقام خواهد رساند.

دیدارهای هفته پایانی هم بسیار مهم خواهند بود که مراسم اهدای جام احتمالا در دو بازی برگزار خواهد شد. مس کرمان در اصفهان با گیتی‌پسند دیدار می‌کند که ممکن است آن بازی تشریفاتی باشد و باید دید در نهایت این لیگ پرهیجان که شبیه به ماراتن بود و چندین ماه به‌طول انجامید با کسب چه‌عنوانی برای تیم هندبال گیتی‌پسند به پایان خواهد رسید.