به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک پس از برتری 5 بر صفر تیمش مقابل شهروند ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران در مورد موقعیت‌هایی که گیتی‌پسند در این مسابقه از دست داد اظهار داشت: با توجه به بازیکنان خلاقی که داریم، در گلسازی و موقیعت‌سازی تیم با استعدادی هستیم. من بین 2 نیمه هم به بازیکنان گفتم که این موقعیت‌سوزی‌ها برای یک تیم باتجربه خوب نیست.
وی افزود: حریفان در زمین ما بسته بازی می‌کنند و اینکه ما در این شرایط موقعیت ایجاد کردیم یک نکته مثبت است ولی باید روی این موضوع کار کنیم. البته خوشحالم که تمرینات دفاعی ما جواب داد و امروز جلوی نام تیم ما عدد صفر درج شد. امیدوارم بتوانیم این شرایط را در بازی‌های سخت‌تر هم داشته باشیم.
لک در مورد داوری دیدار امروز گفت: داوری بی‌نقص بود و فکر می‌کنم کارت‌هایی هم که داور به برخی بازیکنان داد درست بود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مور بازی 5 نفره تیمش در دقایقی از بازی بیان داشت: قصد داشتم خیلی زودتر این کار را انجام دهم تا به بالا بردن تفاضل گل ما کمک شود اما با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده بود، احساس کردم شاید تیم حریف فکر کند که ما می‌خواهیم به جایگاه آنها آسیب بزنیم. ولی در یکی، دو دقیقه پایانی این کار را کردم تا بازیکنان برای این نوع بازی کردن آمادگی ذهنی پیدا کنند.
وی بیان داشت: بخشی از موقعیت‌هایی که در بازی قبلی خود از دست دادیم به دلیل فشار روانی بود و امروز چون این فشار کمتر بود در گلزنی موفق‌تر بودیم. ضمن اینکه بدنسازی ما تازه تمام شده و طبیعی است که بازیکنان نتوانند تمام کاری که از آنها خواسته‌ایم را در بازی دوم به نمایش بگذارند. از طرف دیگر ملی‌پوشان زیادی داریم که به دلیل در پیش بودن جام جهانی خیلی محتاط بازی می‌کنند که طبیعی است.
لک اضافه کرد: به همین دلیل قصد داریم در چهار هفته ابتدایی مسابقات حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی، با شکل بهتری کار کنیم.
وی در مورد مصدومیت و غیبت محمد کشاورز در این مسابقه تصریح کرد: مصدومیت کشاورز جزئی است ولی ترجیح دادم به او استراحت دهم ولی با توجه به اینکه از نشستن روی نیمکت محروم بودم او را کنار زمین قرار دادم تا به تیم کمک کند. پیش‌بینی این اتفاقات را کرده‌ایم و ما به همین دلیل بازیکنان زیادی به خدمت گرفتیم. با این اقدام، هم می‌خواستم بازوبند کاپیتانی را به کاپیتان دوم تیم بدهم و هم اینکه بازیکنان بدانند بدون محمد کشاورز هم می‌توانند پیروز باشند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد دیدار با ارژن شیراز در هفته سوم خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی است چون علاوه بر تماشاگران زیاد ارژن، چرخش توپ در زمین این تیم مشکل است. برنامه ما برای مصاف با این تیم با برنامه هفته دوم متفاوت است. بازیکنان ما باید مقابل این تیم در بخش دفاع بهتر عمل کنند و قدر موقعیت‌های خود را بدانند.