به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا لک سرمربی گیتی پسند در گفتگویی در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی مقابل شهروند ساری اظهار داشت: در بازی هفته اول خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. بازیکنان در این هفته خیلی خوب تمرین کرده اند و از نظر فنی شرایط خوبی داریم. فردا حتماً یک بازی با کیفیت و در خور شأن باشگاه و بازیکنان انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.
وی در مورد شرایط تیم شهروند ساری گفت: فیلم بازی اول آنها را با کادر فنی و بازیکنان آنالیز کرده ایم و بچه ها نقاط ضعف و قوت شهروند ساری را به خوبی می شناسند.
لک ادامه داد: با تیم خوبی مسابقه داریم که دو، سه بازیکن خوب را جذب کرده است. البته در هفته های نخست نمی شود خیلی بحث فنی داشت تا شرایط تیم ها به نقطه مطلوب برسد؛ هر چند معتقدم در بازی هفته اول حق شهروند ساری در مقابل حفاری اهواز شکست نبود.
وی بیان داشت: امیدواریم با تلاش بازیکنان و تمریناتی که در این یک هفته انجام داده اند بتوانیم پیروز این بازی باشیم و پس از آن با توجه به برنامه ریزی که انجام داده‌ایم، بازی به بازی پیش می رویم.
لک تصریح کرد: هر بازی برنامه خاص و فنی خود را دارد، تمرینات جدا گانه ای لازم دارد و چون میزبان هستیم شرایط این دیدار با هفته قبل متفاوت است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: خودم از نشستن روی نیمکت محروم هستم اما بازیکن محروم نداریم. یکی دو بازیکن از قبل مصدومیت جزئی دارند که در بازی گذشته هم کمتر از آن ها استفاده کردیم و اگر احتیاج شد از وجودشان استفاده می کنیم در غیر اینصورت استراحت می کنند تا در هفته های آینده با تمام توان در اختیار تیم باشند.