به گزارش پایگاه خبری باشگاه، خبرگزاری ایمنا در نظر سنجی از طریق سایت خود برترین ورزشکار سال استان اصفهان را انتخاب خواهد کرد.
در این پیام و نظرسنجی آمده است:
برترین ورزشکار مرد، برترین ورزشکار زن و برترین فوتبالیست استان اصفهان از طریق نظر سنجی مردمی، اخذ نظرات اصحاب رسانه و کارشناسان ورزشی انتخاب خواهند شد.
مخاطب گرامی شما می توانید پس از مشاهده اطلاعات ورزشکاران با انتخاب یک گزینه در هر بخش نظر خود را اینجا در قسمت نظر سنجی ثبت نمایید.
پس از اتمام زمان رای گیری در تاریخ 31 فروردین ماه 1394 کلیه نظرات اصحاب رسانه و کارشناسان ورزشی به همراه نتیجه نظر سنجی مردمی جمع بندی خواهد شد و از ورزشکاران منتخب طی مراسم با شکوهی در هفته نکوداشت اصفهان با حضور مدیران کشوری، استانی و شهری تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است پنج نفر برگزیده هر بخش براساس مطالعه 45 روزه کارشناسان ورزشی، اخذ آمار از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و نهایی شدن لیست نفرات برتر با رای گیری و جمع بندی دبیران ورزشی نشریات و خبرگزاری ها انتخاب شده اند.
باشگاه گیتی پسند از هواداران خود درخواست مینماید در این نظر سنجی شرکت کرده و به سپهر محمدی دروازبان بااخلاق تیم فوتسال این باشگاه و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران رای دهند.
sepehrrr