به گزارش پایگاه خبری باشگاه، هفته پنجم و ششم از مرحله رفت چهاردهمين دوره ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 182 تكواندوكار در قالب 9 تيم شهرداري ورامين، دانشگاه آزاد، گيتي پسند اصفهان، لوازم خانگي كن، پاس قوامين، ياسين پيشرو قم، سونيا، هيات تكواندو قزوين و شهداي ساري روز پنجشنبه (26 آذرماه) با انجام 8 مبارزه تيمي آغاز مي‌شود.

در هفته پنجم اين مسابقات، ياسين پيشرو قم كه به لطف پيروزي‌هاي هفته گذشته، به رده دوم جدول رده بندي نقل مكان كرد، رو در روي تيم گيتي پسند اصفهان قرار مي‌گيرد كه از سه مبارزه خود يك برد، يك تساوي و يك باخت را بدست آورده و هم اكنون در رده ششم است. در ادامه، سونياي رده هشتمي بايد با دانشگاه آزاد رده هفتمي پيكار كند كه البته دانشگاه آزاد به دليل لغو مبارزاتش در اين چند هفته تنها يك مبارزه را در ليگ انجام داده است كه همان يك مبارزه را هم برده است.

هيات تكواندو قزوين كه از 4 مبارزه خود بدون امتياز بوده است بايد با پاس قوامين صدرنشين رقابت كند و شهداي ساري كه با حضور در رده چهارم جايگاه خوبي در اختيار دارد و از 2 مبارزه، يك برد و يك تساوي داشته است بايد با شهرداري ورامين پيكار كند كه از دو مبارزه برگزار شده‌اش 2 پيروزي را دشت كرده است. لوازم خانگي كن در اين هفته استراحت خواهد داشت.

اما در هفته ششم اين دوره از رقابت‌ها، گيتي پسند اصفهان بايد با پاس قوامين مبارزه كند. سونيا به مصاف شهداي ساري مي‌رود، هيات تكواندو استان قزوين رو در روي لوازم خانگي كن قرار مي‌گيرد و دانشگاه آزاد با ياسين پيشرو قم پيكار مي‌كند. شهرداري ورامين هم در اين هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

از سه ديدار معوقه ليگ برتر تكواندو نيز مبارزه دو تيم شهرداري ورامين و گيتي پسند اصفهان از هفته سوم، در همين روز انجام مي‌شود و مبارزه معوقه دانشگاه آزاد با شهداي ساري از هفته سوم و دانشگاه آزاد با شهرداري ورامين از هفته چهارم، 2 دي ماه برگزار خواهد شد.

در پايان هفته چهارم اين دوره از مسابقات، پاس قوامين با 2 برد، يك تساوي و كسب 7 امتياز از 3 مبارزه در صدرجدول قرار دارد، ياسين پيشرو قم با 2 برد، يك باخت و كسب 6 امتياز و تفاضل 10 از 3 مبارزه در رده دوم است و شهرداري وارمين از دو مبارزه‌اي كه داشته است با 2 پيروزي، 6 امتياز بدست آورده و به دليل تفاضل 6 در جايگاه سوم جدول رده‌بندي جاي دارد.

تيم شهداي ساري با يك برد و يك باخت از دو بازي و كسب 4 امتياز و تفاضل 4، چهارم است، لوازم خانگي كن از 4 مبارزه با يك برد، يك تساوي و دو باخت و كسب 4 امتياز و تفاضل منفي دو در رده پنجم قرار دارد، گيتي پسند اصفهان با يك برد، يك تساوي و يك باخت و 4 امتياز در جايگاه ششم است. دانشگاه آزاد با يك بازي و يك برد با 3 امتياز هفتم، سونيا با يك برد از 4 بازي و 3 امتياز هشتم و هيات تكواندو استان قزوين با 4 باخت از 4 مبارزه و بدون امتياز هشتم است.