به گزارش پایگاه خبری باشگاه، محمود خوراکچی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سخت‌ترین کار برای من بود چون در نیم‌فصل نخست مربی گیتی‌پسند بودم و روی بازیکنان و تشکیلات این تیم تعصب خاصی داشتم.

وی افزود: اما در دنیای حرفه‌ای تعهدم در نیم‌فصل دوم با میثاق بود و بازیکنانم امروز ثابت کردند که همیشه دست به کارهای بزرگ می‌زنند و بی‌دلیل نیست که لقب غول‌کش را به خودشان اختصاص دادند و نتایج خوب آنها اتفاقی نیست و به بازیکنانم می‌بالم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: گیتی‌پسند هم امروز خوب بود و با اینکه که عقب بودند جبران کردند و به بازی برگشتند؛ اگر امروز نیمکت و کادر فنی گیتی‌پسند تمرکز بالایی داشتند و هیجان و استرس را از بازیکنان کم می‌کردند قطعا عملکرد بهتری داشتند چون وقتی استرس به داخل زمین منتقل شود بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد.

وی بیان کرد: اشتباهات فردی بازیکنان حریف بالا بود در روزی که ما خیلی خوب پوشش دادیم و گلر ما هم خوب عمل کرد علاوه بر اینکه در سوی دیگر هم سپهر محمدی با واکنش‌های خوب خود مثل همیشه ناجی گیتی‌پسند شد و 3 پنالتی گرفت که در نوع خود عالی بود و مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور هم خوب کار کردند.

خوراکچی تصریح کرد: حیف این بازی زیبا که تماشاگر نداشت؛ خیلی دوست داشتم امروز تماشاگران خوب اصفهانی هم بودند و پخش زنده می‌شد که اتفاقات خوب این دیدار را همه ببینند.

وی خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از مسئولان و بازیکنان گیتی‌پسند دارم که در نیم‌فصل نخست لحظات خوبی را با هم رقم زدیم اما من به عنوان مربی افسوس می‌خورم چون می‌توانستیم در نیم‌فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهیم و اگر این مسئله نبود الان گیتی‌پسند در صدر جدول بود.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران بیان کرد: اکنون 4 تیم تاسیسات دریایی، مس سونگون، دبیری و گیتی‌پسند در کورس قهرمانی هستند اما مساوی امروز روند را برای گیتی‌پسند سخت کرد ولی گیتی‌پسند در گذشته هم نشان داده که تیم روزهای سخت است.