به گزارش پایگاه خبری باشگاه، رضا داورزنی شامگاه جمعه پس از دیدار جنجالی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم می‌دانستند که این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در این بازی تلاش کردیم که از ته جدول رها شویم اما آنها برای قهرمانی می‌جنگیدند؛ ما می‌دانستیم که کار سختی داریم و هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و روی تاکتیک تیمی گیتی‌پسند کار کردیم و امروز هم بازیکنان ما با تمرکز خوبی وارد زمین شدند.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: استراتژی که انتخاب کردیم خوب بود و جواب داد و توانستیم بازی را اداره کنیم، بازی تا انتهای دیدار با نتیجه تساوی ادامه داشت اما آنها برای ماندن در کورس قهرمانی به برد نیاز داشتند به همین خاطر ریسک کردند و روی به پاورپلی آوردند ما در این مورد بهتر بازی کردیم و در موقعیت‌های به دست آمده به گل رسیدیم.

وی بیان کرد: متاسفانه حواشی پیش آمد که زیبنده این دیدار نبود، گیتی‌پسند یکی از بهترین تیم‌های فوتسال است و این هفته هم تیم‌های بالای جدولی مانند تاسیسات و مس سونگون باختند و گیتی‌پسند هنوز فرصت رقابت برای صدرنشینی را دارد.

داورزنی درباره صحنه گل گیتی‌پسند که به اعتقاد داور گل نشد و مورد اعتراض گیتی‌پسند قرار گرفت، تصریح کرد: تشخیص این موارد برعهده داور است اما به نظر من گل نبود چون اگر به تیر می‌خورد وارد دروازه می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.