به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.

این دیدار حساس که بین این دو رقیب سنتی برگزار شد مانند همیشه جذاب و با اتفاقاتی همراه بود به طوری که در همان دقایق ابتدایی بازی احمد اسماعیل‌پور ملی‌پوش و گلزن قهار گیتی‌پسند با گل به خودی، شهید منصوری را پیش انداخت.

اما در ادامه این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که با حملات مکرر موفق شدند اشتباه هم تیمی خود را جبران کنند. در این دقایق علی عابدین و مهدی جاوید بازیکنان گیتی‌پسند با به ثمر رساندن 2 گل پی در پی تیم میزبان را پیش انداختند.

در ادامه این نیمه باز هم تور دروازه‌ها لرزید و چند دقیقه پس از گل گیتی، نماینده قرچک با گلزنی محمد طاهری بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با همین نتیجه راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم باز هم دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و تا اواسط این نیمه هیچ از دو طرف موفق به گلزنی نشدند و در یکی از صحنه ها ضربه مهران عالیقدر با برخورد به تیرک دروازه و قرار گرفتن درون گل داور دستور به ادامه بازی داد و در ادامه تیم منصوری 9 دقیقه به پایان بازی پنج خطا شد و از سوی داور خطاهای منصوری از چشم داور پنهان ماند و داور مهربانانه با بازیکنان منصوری برخورد کرد و در 3 دقیقه به پایان بازی گیتی پسند روی به بازی پاورپلی آورد اما در ادامه افشین کاظمی دروازه این گیتی پسند را باز کرد تا شهید منصوری دوباره جلو بیفتد چند لحظه بعد هم مجید لطفی گل چهارم منصوری را به ثمر رساند تا کار برای شاگردان لک باز هم سخت‌تر شود. در ادامه تماشاگران ناراضی به داوری اعتراض کردند تا یک دقیقه به پایان بازی ناتمام ماند.