تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر روز دوشنبه در اصفهان مقابل پیکان خراسان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در ادامه سی‌وششمین دوره مسابقات لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، گیتی‌پسند اصفهان روز _دوشنبه بیستم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۹:۰۰ در سالن سجادی میزبان پیکان خراسان خواهد بود.

شاگردان کیوان صادقی پس از برتری آسان و قاطعانه در بازی هفته گذشته مقابل نفت‌وگاز گچساران، حالا باید نخستین بازی خانگی‌شان در سال ۱۴۰۳ را برگزار کنند و برای هت‌تریک در دبل تیم‌ها مقابل حریف خراسانی‌شان به زمین می‌روند و به‌دنبال کسب دوازدهمین پیروزی و ثبیت جایگاه دومی در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر هستند.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان که دو بازی است بالاخره تیم کامل و بدون مصدومی در اختیار دارد، با ۲۴ امتیاز و البته یک‌بازی بیشتر نسبت به نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون روی پله دوم قرار دارد و اختلاف گیتیزن‌ها با مس کرمان صدرجدولی هم چهار امتیاز است. شاگردان کیوان صادقی در بازی رفت مقابل پیکان این تیم را با نتیجه مقتدرانه ۳۱ بر ۲۱ شکست دادند.

نکته قابل‌توجه این است که گیتیزن‌ها از هفته شانزدهم تا پایان فصل جاری دیگر برای انجام دیدارهای لیگ‌برتر به خارج از اصفهان سفر نمی‌کنند و همه بازی‌های‌شان با احتساب سه دربی اصفهان در نصف‌جهان برگزار خواهد شد.