تیم هندبال گیتی‌پسند در نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۳ و در چارچوب هفته پانزدهم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ مقابل نفت‌وگاز گچساران به برتری رسید.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، در پانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های ایران، گیتی‌‌پسند اصفهان امشب _چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۹:۰۰ در سالن پدخندق گچساران میهمان نفت‌وگاز گچساران بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست دهد.

این دیدار که نخستین بازی گیتی‌پسندی‌ها در سال ۱۴۰۳ بود به‌علت انجام بازی‌ها در ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب برگزار شد و شاگردان کیوان صادقی که برای نخستین‌بار در فصل جدید بدون مصدوم و محروم وارد زمین می‌شدند در نیمه‌اول با عملکرد خوب اختلاف شش‌گله با نفت‌وگاز به‌وجود آورده و به رختکن رفتند.

در نیمه‌دوم جو سنگین و عجیب سکوهای سالن پدخندق که در نیمه‌اول هم علیه بازیکنان و نیمکت گیتی‌‌پسند وجود داشت ادامه پیدا کرد و علی‌رغم آن، روحیه پیروزمندانه بازیکنان گیتی‌پسند شرایط را برای پیروزی آسان کرد تا گیتیزن‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و حفظ اختلاف شش‌گل به دو امتیاز شیرین برسند.

تقابل گیتی‌‌پسند با نفت‌وگاز حواشی هم کم نداشت و به‌جز برخی اشتباهات داوری علیه شاگردان کیوان صادقی و توهین‌های هواداران نفت‌وگاز به بازیکنان این تیم، مدیر رسانه‌ای تیم هندبال گیتی‌پسند هم به‌علت انجام وظایف خود توسط هواداران گچسارانی با تهدیدهایی مواجه شد و ماموران نیروی‌انتظامی برای حفظ آرامش و بالاتر نرفتن حرکات ناشایست هواداران میزبان، مدیر رسانه‌ای گیتی‌‌پسند را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به رختکن میهمان فرستاد.