به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران پس از جلسات متعدد با دستیاران ایرانی و دستیاران برزیلی برنامه کامل و اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال کشورمان را اعلام کرد که بر این اساس در مرحله نخست بازیکنان جوان و با استعدادی که مسابقات آن‌ها در لیگ برتر زودتر به پایان رسیده است در این مرحله حضور خواهند داشت.

علی زارع، امیرحسین ساداتی و مهران توانا از تیم والیبال گیتی‌پسند جز بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال هستند که صبح روز شنبه 18 فروردین با حضور در سالن فدراسیون والیبال خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و با توجه به این‌که این رقابت‌ها آخرین ایستگاه کسب بلیت حضور در المپیک پاریس محسوب می‌شود، حساسیت‌ها و اهمیت این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دو چندان شده است.
پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی هدایت
این مرحله از اردوی مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را در نخستین مرحله اردوی امادگی این تیم تشکیل می‌دهند.
لازم به ذکر است بازیکنان تیم‌های فینالیست و لژیونرها در مراحل بعدی تمرینات، پس از پایان مسابقات و استراحت با نظر سرمربی تیم می والیبال کشورمان به اردو دعوت خواهند شد.