به گزارش روابط عمومی باشگاه تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _ ۹ اسفندماه_ در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات مقابل ایفاسرام اردکان به میدان رفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد.

ست اول: گیتیزن‌ها در ابتدای بازی سه امتیاز عقب افتادند، اما در ادامه روی سرویس و دفاع خوب بازی را به تساوی کشاندند. گیتیزن‌ها یک امتیاز پیش افتادند و سرمربی ایفاسرام تایم استراحت گرفت.دو تیم پایاپای یکدیگر پیش رفتند تا اینکه ایفاسرام دو امتیاز پیش افتاد و عقیلی برای توقف امتیاز گیری اردکانی‌ها وقت استراحت درخواست کرد. ایفاسرام پنج امتیاز اختلاف ایجاد کرد، اردکانی‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند. در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع ایفاسرام تمام شد.

ست دوم: دو تیم در این ست پایاپای یکدیگر پیش رفتند، گیتی‌پسند سه امتیاز پیش افتاد و ایفاسرام تایم استراحت درخواست کرد. شاگردان عقیلی عملکرد خوبی در این ست داشتند، گیتیزن‌ها به امتیاز ۲۰ رسیدند، در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع قرمزپوشان اصفهانی تمام شد.

ست سوم: شاگردان عقیلی در ابتدای این ست سه امتیاز عقب افتادند و برای اینکه اختلاف امتیاز بیشتر نشود تایم استراحت درخواست کردند. ایفاسرام امتیاز خود را دو رقمی کرد، بازیکنان گیتی‌پسند اختلاف امتیاز را به عدد یک کاهش دادند. بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی کشیده شد، در نهایت گیتیزن‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند.

ست چهارم: در ابتدای این ست گیتی‌پسند عقب افتاد، اما در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کردند. ایفاسرام اختلاف امتیاز را به عدد پنج افزایش داد و عقیلی تایم استراحت گرفت. ایفاسرام به امتیاز ۲۰ رسید، در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود اردکان تمام شد.

ست پنجم: دو تیم پایاپای پیش رفتند، در ادامه گیتی‌پسند سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد. گیتی‌پسند به امتیاز هشت رسید و زمین ها را جا به جا کردند. در نهایت گیتی‌پسند با حمایت هواداران خود این ست را با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی شد.