به گزارش روابط عمومی باشگاه، تیم والیبال گیتی‌پسند چهارشنبه _ ۹ اسفندماه_ در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در سالن مخابرات مقابل ایفا سرام اردکان به میدان می‌رود.

گیتیزن‌ها در بازی قبل خود میزبان هورسان رامسر بودند که در سه دست متوالی این تیم را شکست دادند و با ۱۴ پیروزی، ۹ شکست و ۴۳ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفتند.

شاگردان عقیلی با پیروزی برابر هورسان حضور خود در پلی آف را قطعی کردند و برای اینکه در پلی آف شرایط بهتری داشته باشند نیاز دارند ایفاسرام را شکست دهند.

تیم والیبال ایفاسرام اردکان هفته گذشته میزبان مس رفسنجان بود که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و درحال حاضر با ۱۴ پیروزی، ۹ شکست و ۴۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. برخلاف گیتی‌پسند، صعود ایفاسرام اردکان به پلی‌آف هنوز مشخص نشده و این تیم برای کسب یکی از سهمیه‌های پلی‌آف مقابل گیتیزن‌ها به میدان می‌آید.

همچنین مسابقه دور رفت سه بر دو به سود نماینده اردکان به پایان رسید و گیتی‌پسند در اندیشه جبران این نتیجه با استفاده از امتیاز میزبانی است.

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16
گیتی‌پسند اصفهان – ایفاسرام اردکان
نماینده سازمان لیگ: ابراهیم عشق‌دوست، ناظر فنی و داوری: مسعود یزدان‌پناه، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مجتبی بیداریان