عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت که تنها امتیازی که قهرمانی لیگ برتر فوتسال برای این باشگاه به ارمغان می‌آورد، از شاگردان محمد کشاورز سلب شده است.
محمدحسین عراقی‌زاده درباره قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در فصل 1402 لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ابتدای فصل گذشته استراتژی جدیدی با محمد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند) در پیش گرفتیم و دنبال جوانگرایی بودیم. بازیکنان بزرگ و تأثیرگذاری چون علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و سپهر محمدی از جمع ما جدا شدند که زحمات زیادی برای ما کشیده بودند.

وی با بیان اینکه باشگاه گیتی‌پسند با کشاورز برنامه سه ساله‌ای در ابتدای فصل تدارک دید، خاطر نشان کرد: خدا را شکر برنامه ما در همان سال اول، با تلاش اعضای تیم و برنامه‌ریزی کادر فنی به قهرمانی لیگ برتر انجامید. این قهرمانی ما کاملاً قاطعانه و بدون حرف و حدیث رقم خورد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد وضعیت برگزاری جام باشگاه‌های فوتسال آسیا عنوان کرد: در حاشیه جشن قهرمانی با اصولی (رئیس کمیته فوتسال) جلسه داشتیم. او گفت قرار است جلساتی با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کنند. جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال را در سال آینده پیش رو داریم و بعید می‌دانم جام باشگاه‌های آسیا در کار باشد.

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه هیچ امتیاز ویژه‌ای جز شرکت در رقابت‌های آسیایی برای قهرمان لیگ برتر در نظر گرفته نمی‌شود، تصریح کرد: ما قهرمان لیگ برتر شدیم، اما هیچ فرقی با تیم‌های رده‌های پنجم یا نهم جدول نداریم. فقط وضعیت ما با تیم‌های سیزدهم و چهاردهم فرق دارد که آنها به لیگ دسته اول سقوط کردند! اگر جام باشگاه‌های آسیا برگزار نشود، انگیزه سرمایه‌گذاران از بین می‌رود.

وی به احتمال پایین گنجاندن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در تقویم سال 2024 اشاره کرد و اظهار داشت: اگر قرار به برگزاری این مسابقات باشد، تیر یا مرداد 1403 بهترین زمان برای این رویداد محسوب می‌شود که که هنوز میزبان مشخص نشده است. ما در سال 1400 هم قهرمان شدیم که هیچ تورنمنت آسیایی برگزار نشد؛ انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است. دیگر کرونایی هم در کار نیست که مسابقات را به این بهانه لغو کنند.