به گزارش روابط عمومی باشگاه، عصر امروز آیین اختتامیه دهمین دوره فعالیت‌های ورزشی کارکنان گروه صنایع گیتی پسند اصفهان برگزار شد.
در این آیین که با حضور حاج علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند، مدیران گروه و جمعی از پرسنل مجموعه در شرکت آتی لوله سپاهان برگزار شد ، نفرات و تیم های برتر ورزشی گیتی پسند در سال ۱۴۰۲ جوایز خود را دریافت کردند.
مهندس صفدریان مدیر شرکت آتی لوله اولین سخنران این مراسم بود که برای سلامتی مهندس شریعت مدیر سابق آتی لوله آرزوی سلامتی کرد و از هیات مدیره گروه بابت ایجاد بستری برای شور و هیجان ورزشی در مجموعه قدردانی نمود.
عنایت الله معشوری مدیر ورزش کارکنان باشگاه دیگر سخنران این مراسم بود که خبر از مشارکت بیش از ۱۷۰ هزار نفر ساعت در فعالیت های ورزش کارکنان و خانواده‌ای گروه صنایع گیتی پسند داد و اعلام کرد :طبق دستور مدیر عامل گیتی پسند با افتخار اعلام می کنیم در طول یکسال گذشته هیچ پرسنلی از گیتی پسند وجود ندارد که فعالیت‌های ورزشی شرکت نکرده باشد .
معشوری ادامه داد ورزش صبحگاهی ،فعالیت های ورزشی روزانه کارکنان ،مسابقات درون واحدی و فعالیت های فرهنگی ،کلاس های آموزشی ،شنا تفریحی و آموزشی ،فعالیت های خانوادگی ،همایش گرامی داشت کارگر و تربیت بدنی، مسابقات انفرادی متمرکز باشگاه و مسابقات والیبال ،فوتسال ،شطرنج ،دارت ،تنیس روی میز ،فوتبال دستی ،دوز انسانی ،ضربه آزاد امتیازی ،فریزبی و پرتاب امتیازی بسکتبال رویدادهای بود که ورزش کارکنان در سال ۱۴۰۲ اجرا کردند.
علیرضا جنتی مدیرعامل گیتی پسند آخرین سخنران این مراسم بود که ضمن تبریک اعیاد شعبانیه یک خسته نباشید و خدا قوت به اعضای باشگاه بابت برنامه ریزی و پوشش مناسب ورزش کارکنان و ورزش قهرمانی گفت.
وی در ادامه ضمن تشکر از کارکنان گروه صنایع گیتی پسند بابت کسب استاندارد ترکیه گفت همانطور که در صنعت امسال پیشرفت چشمگیر داشتیم باشگاه گیتی پسند نیز با عملکرد خیره کننده خود در فوتسال قهرمان شد و در دو رشته هندبال و والیبال نتایج مناسبی کسب کردیم.
جنتی در پایان با پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی بودجه ورزش کارکنان در سال آینده، ورزش کارکنان را مکلف کرد که در بحث دورهمی خانوادگی متمرکز و همایش و برنامه های خانوادگی بیشتر انجام گردد.
در ادامه این مراسم جوایز نفرات و تیم های ورزشی برتر کارکنان گروه صنایع گیتی پسند در سال ۱۴۰۲ تقدیم شد.
در این مراسم واحدهای برتر گروه در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی درون واحدی نیز مشخص شد که شرکت های آتی لوله ،آذین لوله و اصفهان چالاک به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند

جهت مشاهده تصاویر بر روی اینجا کلیک نمایید.