تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته هفتم لیگ‌برتر با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ از سد میزبان خود آلومینیوم اراک گذشت.

به گزارش روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی‌ورزشی گیتی‌پسند، تیم هندبال باشگاه عصر امروز _دوشنبه سیزدهم آذرماه_ در چارچوب هفته هفتم سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهیدان ثامنی اراک میهمان آلومینیوم بود و با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ به پیروزی شیرین و مهمی رسید.

تیم هندبال گیتی‌پسند در بازی امروز هم به‌مانند دیدار قبلی امیدرضا سرپوشی دروازه‌بان نخست خود را در اختیار نداشت اما با همدلی بازیکنان و کادرفنی موفق شد در همان نیمه‌اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ آلومینیوم را شکست داده و با برد به رختکن برود.

در نیمه‌دوم گیتیزن‌ها که مقابل دیدگان هواداران آلومینیوم هم بازی می‌کردند توانستند در خط‌حمله عملکرد خوبی از خود به‌جا بگذارند و در خط‌دفاعی هم یک‌دل و هم‌قسم مقابل بازیکنان حریف ایستادند تا این نیمه را هم با پیروزی به پایان رسانده و در مجموع با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ پیروز شده و صاحب دو امتیاز مهم شوند.

شاگردان کیوان صادقی با کسب این پیروزی خارج‌ازخانه که ششمین برد متوالی‌شان محسوب می‌شود ۱۳ امتیاز شدند و با تثبیت جایگاه دومی به تعطیلات رفتند. لازم به‌ذکر است لیگ‌برتر پس از پایان هفته دوم برای یک‌ماه به‌علت برپایی اردوی تیم ملی متوقف می‌شود و گیتیزن‌ها در نخستین بازی‌شان پس از شروع مجدد رقابت‌های لیگ‌برتر با سپاهان‌نوین اصفهان مصاف خواهند کرد.