سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: بازیکنان تیم ما نیز مقداری دچار غرور شده بودند و حتی می‌توانستیم خیلی راحت‌تر بازی را به‌سود خودمان به پایان برسانیم. البته در برخی بازی‌ها چنین موضوعی پیش می‌آید.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با روابط‌عمومی باشگاه بعد از تقابل شاگردانش با پرواز هوانیروز در چارچوب ششمین هفته لیگ برتر اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردم که دیدار امروز برای‌مان سنگین شود چرا که دروازه‌بان اول‌مان به‌علت مصدومیت در بازی امروز همراه‌مان نبود و پس از تقابل با پیکان سبزوار در دو سه جلسه نتوانسته بودیم به‌خوبی تمرین کنیم.

وی افزود: دربی‌ها به‌دلیل اینکه تیم‌ها از همدیگر شناخت دارند سخت می‌شود و بازیکنان تیم ما نیز مقداری دچار غرور شده بودند و حتی می‌توانستیم خیلی راحت‌تر بازی را به‌سود خودمان به پایان برسانیم. البته در برخی بازی‌ها چنین موضوعی پیش می‌آید و توپ‌ها گل نمی‌شود که امیدوارم در بازی آینده جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند تصریح کرد: همه تیم‌ها کار دشواری دارند و هیچ تیمی نمی‌تواند با یک پیروزی به صدر جدول برسد یا قعرنشین شود. تیم‌های فصل جاری لیگ برتر در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند اما از دو یا سه قطبی بودن سال‌های گذشته فاصله گرفته است و حتی تیم‌هایی که در پائین جدول قرار دارند در برخی مسابقات می‌توانند یقه مدعیان را بگیرند.

کیوان صادقی در پایان گفت: امیدوارم بازی‌های خوبی انجام شود و بتوانیم با روند مثبتی ادامه بدهیم. برخی مواقع شرایطی به‌وجود می‌آید که از لحاظ روحی‌وروانی خوب نیستیم و امروز یکی از آن روزها بود. در نهایت به تیم حریف که خوب جنگیدند و بازیکنان خودم که دو امتیاز را کسب کردند خسته‌نباشید می‌گویم.