به گزارش پایگاه خبری باشگاه، دو تیم فوتسال گیتی پسند و هایپرشاهین شهر در هفته نخست رقابت های لیگ برتر امروز جمعه 14 تیرماه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در آغاز این دیدار هایپر شاهین شهر که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود در یک ضد حمله توسط ابراهیم حسینی خیلی زود به گل رسید و نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.

حسین قپانچی دیگر بازیکن هایپرشاهین شهر دومین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه نخست این دیدار با پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار با جنگندگی دو تیم آغاز شد که سعید احمدعباسی از گیتی پسند توانست نتیجه را دو بر یک کند. مرتضی عزتی هم در شش دقیقه مانده به پایان بازی نتیجه را به تساوی کشاند.در ادامه انگیزه های سعید احمد عباسی به یاری سرخ پوشان آمد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند ولی دیری نپائید که کامبیز گمرکی فاصله یک گل را جبران کرد و دوباره تساوی آذین بخش اسکوربورد سالن پیروزی اصفهان شد و هر دو تیم به نتیجه سه بر سه رضایت دادند.

گیتی پسند در این دیدار سپهر محمدی ، حمید احمدی ،محمد رضا سنگ سفیدی ،محمد کشاورز ،سعید احمد عباسی ،حسین فهیمی مقدم ،محمد حسین درخشانی، مرتضی عزتی ،ابولفضل حسن خانی ،مهدی مهدی خانی ،حمید رضا نظری ،علی قربانیان، سید سجاد موسوی ، مسعود یوسف ، دانیال شعاعی را در اختیار داشت. گفتنی است مهران عالیقدر، حسین عظیمی و میثم برمشوری به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند. همچنین به دلیل عدم صدور آی تی سی پیمان حفیظی این بازیکن هم فرصت همراهی سرخ پوشان اصفهانی را در اولین دیدار از ازدست داد.

این دیدار به دلیل اتفاقات و حواشی هفته آخر فصل قبل این رقابت ها  بدون تماشاگر برگزار شد.